Utrudnienia dla klientów BGŻ BNP Paribas. Działać będą tylko bankomaty i płatności kartą

Utrudnienia dla klientów BGŻ BNP Paribas. Działać będą tylko bankomaty i płatności kartą

Dodano:   /  Zmieniono: 
bankomat fot. lulu/Fotolia.pl
Oddziały Banku BGŻ BNP Paribas zostaną zamknięte wcześniej 10 listopada - o godz. 14. Natomiast bankowość elektroniczna i telefoniczna dla wszystkich klientów zostanie wyłączona o godz. 18 - ta blokada potrwa 4 dni, do 14 listopada do godz. 8.

Przerwa w dostępie do bankowości elektronicznej związana jest finałem fuzji operacyjnej, czyli scalenia i ujednolicenia obsługi połączonych wcześniej Banków BGŻ i BNP Paribas Banku Polska. Bank radzi klientom, by planowane przelewy zrealizować jak najszybciej. Bank nie planuje wyłączać transakcji kartami płatniczymi, tak więc wypłaty z bankomatów i płatności w sklepach będą obsługiwane na bieżąco.

Bank argumentuje, że ujednolicenie systemów zapewni ich efektywniejsze i bezpieczniejsze funkcjonowanie. "Bank zwraca uwagę, by jak zawsze, zachować ostrożność i nie reagować np. na e-maile czy SMS-y, zachęcające m.in. do podawania danych logowania do systemów bankowych. Bank nigdy nie wysyła do klientów korespondencji elektronicznej, w której prosi o podanie danych potrzebnych do logowania czy przekazywania haseł autoryzacyjnych do transakcji" - czytamy na stronie BGŻ BNP Paribas.

W związku z tymi zmianami bank uruchomił infolinię pod numerem 22 528 29 35, gdzie udzielane są odpowiedzi na pytania związane z łączeniem systemów.

Bank przypomina klientom:

  • Oddziały Banku: w czwartek 10 listopada 2016 oddziały Banku BGŻ BNP Paribas zostaną zamknięte wcześniej, o godz. 14.00.
  • Systemy bankowości elektronicznej, telefonicznej i mobilnej 10 listopada 2016 o godz. 18.00 zostaną wyłączone. Ponowne ich uruchomienie zaplanowane jest na 14 listopada, godz. 8.00. Od tej pory wszyscy klienci będą korzystać z systemu Pl@net.
  • Z uwagi na ograniczenie pracy oddziałów i bankowości elektronicznej zlecenia przelewów, w tym do ZUS, powinny zostać dokonane odpowiednio wcześniej, najlepiej do 9 listopada.
  • Podczas długiego weekendu nie będzie możliwości sprawdzenia w bankomatach salda uwzględniającego transakcje zawarte w trakcie weekendu migracyjnego.
  • Ograniczona będzie funkcjonalność infolinii - klient nie zrealizuje operacji na rachunku, ale w razie potrzeby może zablokować kartę i uzyskać też informację o ofercie.
  • Płatności kartą będą w pełni dostępne (zarówno w zakresie transakcji bezgotówkowych, jak i wypłat z bankomatów) – klienci mają zapewniony dostęp do gotówki.
Źródło: WPROST.pl