Mirjan24 urządza mieszkania młodego pokolenia. Znasz tę polską markę?
Artykuł sponsorowany

Mirjan24 urządza mieszkania młodego pokolenia. Znasz tę polską markę?

Mirjan24
Mirjan24 Źródło:Fotolia
Pamiętasz grę The Sims, która ukazała się na rynku w 2000 roku? Tworzysz rodzinę, budujesz dom i go urządzasz. Myślisz sobie – jakie to było proste. „Klik” i meble były na swoim miejscu. Bez wychodzenia z domu, jeżdżenia od sklepu do sklepu i porównywania ofert na odległość. Czy w dorosłym życiu, również jest to możliwe?

Gdy niespełna 20 lat temu grałaś w tą grę, urządzanie własnego domu było tylko komputerową zabawą i z łatwością wydawało się wirtualne pieniądze. Dziś jednak metryczka wskazuje „dorosłość” i czeka Cię realne umeblowanie domu.

Trendy zakupowe w przedziale wieku 20-34

Okazuje się, że młode pokolenie chętnie korzystają z nawyków, które przyswoiło w dzieciństwie grając w popularną grę. Młodzi ludzie, coraz częściej szukają mebli do domu w Internecie. Jest to dla nich szybki i łatwy sposób na urządzenie swoich czterech kątów. Ten trend, potwierdza sklep internetowy Mirjan24.pl – specjalizujący się w sprzedaży mebli do domu oraz ogrodu.

„Trendy sprzedażowe obserwujemy od 2012 roku – wtedy powstał nasz pierwszy sklep internetowy w Polsce. (Dziś występujemy również na rynku niemieckim, czeskim, słowackim, węgierskim oraz rumuńskim.) Dominacja młodych ludzi w segmencie zakupów online nikogo nie dziwi, gdyż to oni najsprawniej poruszają się po sieci. – Tak mogliśmy powiedzieć kilka lat temu, ale aktualnie do grona odbiorców e-zakupów, dołączają coraz starsze pokolenia. A my, budujemy coraz mocniejszą pozycję w segmencie 20-34 lata”. - Tłumaczy Prezes Zarządu Mirjan24.

Biuro Mirjan24

Jakie są potrzeby młodych ludzi

Młodzi ludzie żyją w biegu, a ich głowy zaprząta nie tylko umeblowanie domu, ale również nowy samochód, wakacyjny wyjazd, może ślub i dziecko. Pracują coraz więcej, dodatkowe zlecenia po godzinach lub rękodzieło w domu. Przybywa wiadomości e-mail, korki uliczne z dnia na dzień stają się dłuższe, a miasto już nie zasypia. Mniej czasu, więcej wydatków i oczekiwań wobec życia.

Szybki tryb życia sprawia, że młodzi ludzi nie mają czasu wybrać się do salonu meblowego. Tym bardziej do kilku, by porównać ofertę każdego z nich. Rzadziej szukają inspiracji w prasie, chętniej zaglądają do portali wnętrzarskich, blogów i video-blogów. Zainspirowani konkretnym wnętrzem, rozpoczynają poszukiwania wymarzonych mebli. Bez wychodzenia z domu, w dogodnym dla nich czasie. Sklepy online działają 24 godzinę na dobę.

Dlaczego młodzi ludzie wybierają Mirjan24?

„Świetnie rozumiemy ich potrzeby, gdyż w dużej mierze, Mirjan24 tworzą młodzi ludzie. Uczestniczymy w ich codziennym życiu, świętujemy razem z nimi narodziny dziecka, bierzemy udział w ceremonii ślubnej i cieszymy się, gdy wybierają do swojego pierwszego, wspólnego mieszkania meble z Mirjan24– polskiej produkcji.

Młodzi ludzie, chcą kupić meble w jednym miejscu. Oszczędza to ich czas – nie tylko w trakcie wyboru mebli, ale również w chwili transportu. Staramy się wszystkie zamówienia dostarczać w jednym terminie. Własny transport to większa gwarancja na dostarczenie nieuszkodzonych paczek oraz terminowość w dostawach.

Kolejnym argumentem jest szeroka oferta mebli. Dziś młodzi ludzie wiedzą, jak chcą mieszkać i chętnie sięgają po różne style wnętrz: nowoczesny, loftowy, industrialny, skandynawski a nawet retro. Staramy się tak dobierać i poszerzać listę artykułów meblowych, by każdy znalazł coś w swoim stylu.

Zdajemy sobie sprawę, że dużym czynnikiem wyboru Mirjan24 jest cena naszych produktów. Na naszym sklepie organizujemy liczne promocje i rabaty, tak by każdy miał szansę kupić wymarzone meble w atrakcyjnej cenie. – Komentuje Prezes Mirjan24”.

Mirjan24

Wzrost zaufania do zakupów online

Zakupy online to jeden z najprężniej rozwijających się sektorów. Jak wynika z raportu przygotowanego przez Gemius, liczba osób dokonujących zakupy online stale rośnie. „Odsetek internautów, którzy dokonują zakupów online, wzrósł w stosunku do ubiegłorocznego badania i wyniósł 56 proc. (54 proc. w 2017 roku)”. Wpływa na to, wspomniana wcześniej, dostępność e-sklepów 24 godziny na dobę oraz rosnące zaufanie do sprzedających. „Ponad jedna czwarta (26 proc.) badanych uważa zakupy online za w pełni bezpieczne (14 proc. w 2017 roku), a niemal połowa (49 proc.) ꟷ za łatwe i nieskomplikowane (41 proc. w 2017 roku) – Gemius; Raport „E-commerce w Polsce 2018”. Sklepy internetowe coraz częściej oferują bezpłatną dostawę oraz stale zwiększają okres umożliwiający testowanie towaru we własnym domu, z możliwością zwrotu. Takie działania sprawiają, że konsumenci chętniej decydują się na zakupy przez Internet.

Źródło: Mirjan24