Nowa akcja w Biedronce zastąpi „Gang Świeżaków”. Na czym będzie polegać?

Nowa akcja w Biedronce zastąpi „Gang Świeżaków”. Na czym będzie polegać?

Biedronka, logo
Biedronka, logo Źródło: Newspix.pl / PIOTR TWARDYSKO
Był już „Gang Świeżaków”, teraz przyszła pora na „Gang Słodziaków”. W sieci sklepów Biedronka 27 sierpnia rusza kolejna akcja lojalnościowa. Na czym będzie polegać?

Z pewnością każdy choć raz słyszał o „Gangu Świeżaków”. Popularne maskotki z Biedronki podbiły serca Polaków, a tajemnica ich popularności pozostaje tak naprawdę niewyjaśniona. To już jednak historia, bowiem sieć sklepów rozpoczyna kolejną akcję z „Gangiem Słodziaków” w roli głównej.

Na czym polega akcja „Gang Słodziaków”?

Jak podaje portal wirtualnemedia.pl, nowa akcja lojalnościowa w Biedronce ma ruszyć w poniedziałek 27 sierpnia. Podobnie jak przy poprzednich promocjach, klienci mają otrzymywać naklejki za zakupy, które później będą mogli wymienić na pluszowe maskotki. Teraz mają to być zwierzątka, m.in. sowa, królik, jeż i lis. Ponadto w dyskontach sprzedawana będzie książka o przygodach Gangu Słodziaków.

Jeronimo Martins Polska liczy, że nowa akcja lojalnościowa zwiększy sprzedaż w sklepach. Przypomnijmy, że w poprzedniej akcji „Gang Świeżaków” prowadzonej jesienią 2017 r., klienci Biedronek zebrali 6 mln Świeżaków, o 1,5 mln więcej niż rok wcześniej.

Czytaj też:
Lidl i Biedronka to zbyt silna konkurencja? Rosyjski dyskont nie pojawi się w Polsce

Źródło: wirtualnemedia.pl