Citibank zapowiada ekspansję

Citibank zapowiada ekspansję

Dodano:   /  Zmieniono: 
Do około 10 z obecnie 3 proc. w ciągu 5 lat chce zwiększyć udział w polskim rynku Citibank. Ma to osiągnąć poprzez pozyskanie nowych klientów i rozwój portfela usług.
Citibank, sektor detaliczny Banku Handlowego w Warszawie SA, ma obecnie m.in. ponad 300.000 otwartych rachunków detalicznych oraz ponad 300.000 wydanych kartkredytowych, twierdzi Jarosław Parkot, dyrektor sieci oddziałów banku.

Dyrektor zarządzający BH Andrzej Krzemiński powiedział, że miesięcznie Citibank pozyskuje (netto) około 20.000 nowych klientów. Nie podał liczby klientów rezygnujących z usług banku, jednak - jak oznajmił - banku nie niepokoi skala tych rezygnacji.

W najbliższych miesiącach Citibank zamierza rozszerzyć swoją działalność i rozwijać m.in. usługi w dziedzinie zarządzania majątkiem, np. fundusze inwestycyjne, zarządzanie aktywami i ubezpieczenia.

Bank zamierza rozwijać infrastrukturę bankowości internetowej. W pierwszym kwartale przyszłego roku ma wprowadzić bankowość internetową przy wykorzystaniu telefonu komórkowego.

Bank Handlowy SA i Citibank Poland połączyły się w marcu tego roku, co było powodem sporych utrudnień w dostępie klientów do własnych pieniędzy.

Nowy bank obsługuje ponad 18.000 klientów korporacyjnych pod marką Bank Handlowy i 650.000 klientów indywidualnych pod marką Citibank. Ma 175 oddziałów w całej Polsce.

em, pap