Banki w Polsce: marmury i chamstwo

Banki w Polsce: marmury i chamstwo

Dodano:   /  Zmieniono: 
Fot. sxc.hu Źródło:FreeImages.com
Banki w Polsce dostosowały swoje siedziby do zachodnich standardów, ale jakość obsługi klienta pozostawia wiele do życzenia - wynika z badania przeprowadzonego przez firmę Dive Group. Przez kilka miesięcy agenci firmy odwiedzili incognito 100 oddziałów 20 największych banków w Polsce. - Marmury już są, brakuje kompetencji i kindersztuby - wynika ze sporządzonego po zakończeniu badań raportu.
Do zachodnich standardów nam daleko. Marmurowe schody banki już mają. Teraz pora inwestować w kadry, bo nie radzą sobie z obsługą klientów - komentuje badania "Puls Biznesu". O ile bowiem tajni klienci ocenili stanowiska pracy bankowej średnio na 97 proc., to już m.in. atmosferę w banku na 75 proc., rozpoznanie potrzeb klientów - na 69 proc., kompetencje urzędników - na 60 proc., zakończenie rozmowy z klientem - na 45 proc., a zaledwie 11 proc. za samo oczekiwanie na obsługę w banku.

"Puls Biznesu", arb