Polacy nie lubią PKO

Polacy nie lubią PKO

Dodano:   /  Zmieniono: 
Internauci najgorzej oceniają PKO BP - wynika z sierpniowego podsumowania opinii, zebranych w sieci przez firmę Expandi. Najwięcej pozytywnych opinii zebrał Getin Bank.
Expandi opublikowało comiesięczny raport zawierający zebrane w Internecie opinie na temat polskich banków. Według sierpniowego podsumowania, użytkownicy Internetu najgorzej oceniają PKO BP. 36 proc. opinii na temat banku było negatywnych, 11 proc. pozytywnych, reszta to wpisy neutralne. Prawie połowie internautów nie podoba się wizerunek banku. 46 proc. negatywnie ocenia ofertę kont i obsługę oferowaną przez PKO BP. Kredyt hipoteczny ma niecałe 18 proc. pozytywnych opinii, przy 15 proc. negatywnych.

Drugi w rankingu najczęściej krytykowanych banków jest MultiBank. Zebrał blisko 36 proc. krytycznych uwag, pozytywnie oceniło go 14 proc. użytkowników. Podobnie wypadł mBank - 31,5 proc. negatywów, 15 proc. pozytywów. Prawie połowa badanych negatywnie ocenia serwis oferowany przez mBank. Wizerunek tego banku zebrał 62 proc. negatywnych opinii. Co czwartemu internaucie podoba się konto, a co szóstemu - karta mBanku. Wśród banków, o których częściej w sieci pisano negatywnie, Expandi wymienia jeszcze Pekao, Alior Bank, Millennium, Polbank i BZ WBK.

Internauci najkorzystniej wyrażali się o Getin Banku. Getin zebrał niespełna 31 proc. pozytywnych opinii i 22,5 proc. negatywnych. Najwięcej (57 proc.) klientów banku chwali kredyt hipoteczny. Największa krytyka spadła na ogólny wizerunek banku (63 proc. negatywów). Na obsługę narzeka dwie trzecie klientów Getinu. Expandi nie natrafiła na żadną pozytywną wypowiedź na temat serwisu w Getin Banku. Dobry wynik Getinu budzi kontrowersje. - Expandi podejrzewa, nie bez przyczyn, że spora część pozytywnych opinii na temat Getinu to wpisy pracowników banku - komentuje "Puls Biznesu".

W zestawieniu Expandi dobrze wypadł Deutsche Bank PBC - ponad 30 proc. pozytywnych opinii. Darmowy rachunek tego banku podoba się 43 proc. klientów. ING Bank Śląski ma tylu zwolenników, co krytyków - po 22 proc.

zew, "Puls Biznesu"