Brudne toalety w PKP Intercity

Brudne toalety w PKP Intercity

Dodano:   /  Zmieniono: 
PKP Intercity otrzymało od pasażerów ok. 200 wiadomości dokumentujących stan czystości w pociągach. To efekt prowadzonej w grudniu przez przewoźnika akcji "czysty wagon". Najwięcej uwag dotyczyło toalet.
W ramach akcji pasażerowie PKP Intercity mogli wysłać do  przewoźnika zdjęcia lub nagrania z telefonu komórkowego, pokazujące brud w przedziałach i toaletach. Niezależnie od uwag o  czystości toalet, pasażerowie komentowali także zbyt małe kosze na  śmieci, czystość podłóg, okien i zewnętrznej części wagonów, a także brak pokrowców na zagłówki.

Na podstawie zebranych od pasażerów informacji ma powstać raport. Rzecznik spółki Małgorzata Sitkowska poinformowała, że pierwsze działania poprawiające sytuację zostaną podjęte w  pierwszym kwartale bieżącego roku. Przewoźnik planuje m.in., aby pociągi na najdłuższych trasach były sprzątane także w trakcie podróży.

Jak powiedziała rzeczniczka, przewoźnik udostępnił stały adres e-mail, na który, mimo zakończenia akcji, pasażerowie będą mogli zgłaszać uwagi o czystości w pociągach.

zew, PAP