Polkomtel z Impactorem

Polkomtel z Impactorem

Dodano:   /  Zmieniono: 
Wśród firm wyróżnionych nagrodą Impactorami znalazł się Polkomtel S.A. (fot. materiały prasowe)
Wzorcowe działania w zakresie wykorzystania technologii telekomunikacyjnej w działaniach CSR dla służb ratunkowych - tak wyróżnienie dla firmy Polkomtel S.A., operatora sieci komórkowej Plus GSM uzasadniło jury konkursu Impactor, Akademia Mediów i Reklamy. Impactory zostały rozdane po raz trzynasty.
CSR (ang. Corporate Social Responsibility) oznacza dobrowolne działania przedsiębiorstwa, w ramach swojej strategii, na rzecz wpierania interesów społecznych i ochrony środowiska. Sieć Plus od lat współpracuje z górskimi służbami ratowniczymi, oferując sprzęt i technologie ułatwiające pracę i pozwalające przyspieszyć akcje ratunkowe.

Podczas gali finałowej trzynastej edycji konkursu nagrody i wyróżnienia przyznawano osobom fizycznym, firmom, a także konkretnym projektom. Elżbieta Gorajewska, prezes Nielsen Audience Measurement, otrzymała tytuł Człowieka Roku Przemysłu Mediowego, za "skuteczne zarządzanie agencją badawczą, która stała się w Polsce liderem wśród firm prowadzących badania telemetryczne". W kategorii Firma Roku 2010 agencją reklamową roku została DDB Warszawa, za najlepszą agencję PR uznano Ciszewski Public Relations, wśród agencji BTL wyróżniono firmę TequilaPolska, zaś najlepszą agencją interaktywną okazała się 180heartbeats.

Laureatem nagrody im. Krzysztofa Dzierżawskiego, przyznawanej dla dziennikarza zasłużonego w upowszechnianiu idei wolności i zdrowego rozsądku przez partnera konkursu, Centrum im. Adama Smitha, został Jakub Strzyczkowski z Programu III Polskiego Radia.

Impactory to konkurs odbywający się od 1998 roku. Nagrody przyznaje Akademia Mediów i Reklamy, złożona z laureatów minionych edycji. Organizatorem Impactorów jest agencja MMT Management.

jc