Dove dba o mężczyzn

Dove dba o mężczyzn

Dodano:   /  Zmieniono: 
Chociaż głównymi konsumentami na rynku kosmetyków pozostają kobiety, segment produktów pielęgnacyjnych dla mężczyzn wykazuje w ostatnim czasie silny potencjał wzrostowy. O tym, że przedstawiciele branży kosmetycznej w końcu dostrzegli tę niszę możemy się przekonać obserwując liczne kampanie reklamowe poświęcone produktom dla panów. Kosmetyczka pełna kremów nie jest już domeną narcystycznych macho – nowoczesny mężczyzna po prostu nie może sobie pozwolić na zaniedbany wygląd.
Najlepszym przykładem rozwijającego się rynku kosmetyków dla mężczyzn jest kampania prowadzona intensywnie przez Dove Men+Care. Producent zapewnia, że innowacyjna formuła zastosowana przy tworzeniu tych produktów gwarantuje idealną ochronę przed wysuszeniem i podrażnieniami skóry oraz pewność siebie w każdej sytuacji. Firma przekonuje również, że sukces nowej marki opiera się na rozpoznaniu męskich potrzeb.

Czego zatem mężczyźni oczekują od kosmetyków? Z badań Dove wynika, że przede wszystkim prostoty i skuteczności. Dlatego też w ofercie Dove Men+Care nie znajdziemy produktów, których stosowanie wiąże się z trudną, bądź czasochłonną aplikacją. Dove unika ciężkich, kremowych konsystencji, charakterystycznych dla damskich kosmetyków. Zamiast tego proponuje lekkie, odświeżające żele pod prysznic, które mogą być bezpiecznie stosowane zarówno do mycia twarzy, jak i całego ciała.

Dove Men+Care to także antyperspiranty, których formuła została stworzona ze szczególnym uwzględnieniem męskich potrzeb. Zawierają one silne składniki antyperspiracyjne, które mają zapewnić pełną ochronę przed potem i nieprzyjemnym zapachem nawet przez 48 godzin. Dodatkowo mają chronić skórę przed podrażnieniami, nawet w trakcie intensywnego wysiłku fizycznego. Na sklepowych półkach będzie można znaleźć pięć linii zapachowych, w tym produkty hipoalergiczne, stworzone z  myślą o skórze skłonnej do alergii.

kz