Biedronka i Lidl biją się na wina. I wykańczają importerów

Biedronka i Lidl biją się na wina. I wykańczają importerów

Dodano:   /  Zmieniono: 
Lidl w Gdyni, fot. Wikipedia 
Biedronka z Lidlem biją się na wina. Przy okazji wykańczają importerów, bo doliczają tylko 5-proc. marżę - informuje "Gazeta Wyborcza".
Wina z wyższej półki to nowy trend w dyskontach. Większości koneserów szlachetnego trunku Biedronka czy Lidl kojarzyły się jeszcze niedawno z  winem tanim na poziomie bułgarskiej Sophii. A teraz dyskonty robią promocje, dni win włoskich, francuskich, hiszpańskich.

W ostatnim roku już co piąta złotówka przeznaczona na zakup wina wydawana była w dyskontach. W 2011 r. ten udział się jeszcze powiększy. Branża jest zgodna, że polski rynek wina przechodzi rewolucję.

pap, ps, "GW"