Kto jest "światowym numerem jeden wśród piłek"? Dunlop oskarżony o prowadzenie "kłamliwej kampanii"

Kto jest "światowym numerem jeden wśród piłek"? Dunlop oskarżony o prowadzenie "kłamliwej kampanii"

Dodano:   /  Zmieniono: 
Dunlop reklamuje się jako "światowy numer jeden wśród piłek". Zdaniem konkurenta - firma kłamie (fot. sxc.hu) Źródło:FreeImages.com
Koncern Penn Racquet Sports skierował do sądu federalnego stanu Connecticut pozew, w którym zarzuca rywalowi na rynku producentów piłek tenisowych - firmie Dunlop International - nieuczciwą konkurencję, jakiej miała się dopuścić w najnowszej reklamie.

Oficjalnym hasłem nowej kampanii Dunlopa jest "Światowy numer jeden wśród piłek", poparty informacją, że firma ta posiada 70-procentowy udział w rynku. Tymczasem Penn dowodzi w pozwie, iż konkurent nie jest największym producentem piłek, więc wprowadza w błąd klientów twierdząc, że jest numerem jeden w  świecie. Prawnicy domagają się przerwania "kłamliwej kampanii".

PAP, arb