Wakacje z fabułą hitem lata 2012

Wakacje z fabułą hitem lata 2012

Dodano:   /  Zmieniono: 
Wylegiwanie się na plaży wychodzi z wakacyjnej mody (fot. sxc.hu) Źródło: FreeImages.com
Wylegiwanie się na plaży wychodzi z wakacyjnej mody. Nadszedł czas na urlop z fabułą i smakowanie świata – informuje "Rzeczpospolita".

Wielkie biura podróży wyniszcza wojna cenowa, bo koncentrują się na tradycyjnych, śródziemnomorskich kierunkach turystycznych i standardowych programach wypoczynku. Obroty w branży spadły w zeszłym roku o 7 proc., choć wyjazdy Polaków na zagraniczne wakacje nieznacznie wzrosły. Mniejsi touroperatorzy dostrzegli lukę w rynku, w którą już zaczynają angażować się najwięksi gracze.

- Pomysły na nietypowe wakacje to rosnący rynek, tak wynika z naszych analiz - mówi Alicja Krawczyńska, brand manager serwisu turystyki aktywnej Zingtravel. pl, uruchomionego przez Travelplanet wiosną. - Turyści poszukują niepowtarzalnych, oryginalnych wakacji, podczas których będą mogli przeżyć jakąś przygodę, doświadczyć świata - tłumaczy Krawczyńska.

ja, PAP