Poczta Polska idzie na wojnę z kurierami

Poczta Polska idzie na wojnę z kurierami

Dodano:   /  Zmieniono: 
fot. sxc
Poczta Polska odkurza Pocztex i chce mocno wejść na rynek usług kuriersko-ekspresowych, warty w Polsce 4 mld zł i rosnący w dwucyfrowym tempie – informuje „Puls Biznesu”.

Kluczem do kurierskiego sukcesu Poczty Polskiej ma być działająca od lat usługa Pocztex. Tym samym poczta ma stać się równorzędnym konkurentem dla zagranicznych firm kurierskich m.in. TNT i DHL. Zyskają na tym też klienci, gdyż głównym polem walki mają być ceny. Jak powiedział gazecie odpowiedzialny za sprzedaż i marketing członek zarządu Poczty Polskiej Janusz Wojtas, poczta obniża je o średnio 35 proc. Jego zdaniem m.in. to pozwoli firmie już w 2015 r. wejść do czołowej piątki kurierów w Polsce.

Ponadto poczta chce zawalczyć o klientów najbardziej atrakcyjnych e-sklepów. W tym celu m.in. przebudowuje swoją witrynę. „Miesiącem rozruchowym” dla Poczteksu ma być wrzesień.


eb, pap