Polacy pokochali kupony rabatowe

Polacy pokochali kupony rabatowe

Dodano:   /  Zmieniono: 
fot. sxc
Aż 88 proc. konsumentów przy wyborze produktu w sklepie sugeruje się ofertą specjalną - wynika z badania „Monitor Promocji 2012”, przeprowadzonego przez Monitor Promocji ARC Rynek i Opinia.
Polacy coraz chętniej sięgają po specjalne zniżki w postaci kuponów rabatowych. Blisko 14 milionów złotych wyniesie w Polsce  2012 roku wartość ze sprzedaży za ich pośrednictwem. To dowód na to, że konsumenci nadal najchętniej sięgają po zakupy po promocyjnych cenach, coraz śmielej korzystając z ofert obniżających zakup produktów i usług dostępnych w Internecie.

- Polacy coraz chętniej sięgają po różnego rodzaju promocje oferowane na zakupy online, szczególnie po kupony rabatowe – obecnie korzysta z nich co trzeci polski internauta – mówi Katarzyna Kazior, Dyrektor Zarządzająca w www.CupoNation.pl.  

Elżbieta Burda