"Rzeczpospolita" zanotowała radykalny spadek sprzedaży kioskowej

"Rzeczpospolita" zanotowała radykalny spadek sprzedaży kioskowej

Dodano:   /  Zmieniono: 
Dzienniki w kioskach sprzedają się coraz gorzej (fot. sxc.hu)Źródło:FreeImages.com
"Fakt" i "Super Express" to dwa najbardziej popularne dzienniki w Polsce, jeśli wziąć pod uwagę sprzedaż kioskową - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez wirtualnemedia.pl.
W listopadzie 2012 r. "Fakt" w kioskach i salonikach prasowych sprzedawał 343 tys. egzemplarzy (spadek o 5,85 proc. rok do roku) - podał branżowy portal wirtualnemedia.pl. Na drugim miejscu zestawienia znalazł się "Super Express" (159 tys. egzemplarzy, spadek o 7,59 proc. rdr).

Kioskowa sprzedaż "Gazety Wyborczej" spadła o 14,07 proc. i wyniosła 153 tys. egzemplarzy.

Czwarte miejsce pod względem sprzedaży kioskowej zajął "Przegląd Sportowy" (pond 36 tys., spadek o 13,12 proc. rdr).

Kolejne miejsca w rankingu zajęły: "Gazeta Polska Codziennie" (30,5 tys., spadek o 1,97 proc.), "Rzeczpospolita" (15,4 tys., spadek o 44,6 proc.), "Dziennik Gazeta Prawna" (15 tys., spadek o 20,5 proc.).

zew, wirtualnemedia.pl