13 lutego Allegro.pl zmieniło wygląd. Zmienia się przede wszystkim szata graficzna i układ serwisu. Zintegrowane zostały nowe funkcjonalności wprowadzone ostatnio na stronie - podaje serwis wirtualnemedia.pl.
W nowej odsłonie wśród działów pojawił się jeden nowy - Strefa okazji. U dołu strony głównej prezentowane są oferty wyróżnione: Wyjątkowe Okazje i Hity Tygodnia.
Wyróżniono między innymi przyciski pozwalające zamieszczać linki do aukcji w serwisach społecznościowych. Zdjęcia sprzedawanych przedmiotów są też większe.
W całym serwisie Allegro.pl zmieniła się szata graficzna: elementy w ciemnoszarym kolorze zastąpiło białe tło.
Allegro.pl ma 15,5 mln zarejestrowanych użytkowników, z czego ok. 70 tys. to firmy, które jednak generują większość obrotów serwisu.
ja, wirtualnemedia.pl
Wyróżniono między innymi przyciski pozwalające zamieszczać linki do aukcji w serwisach społecznościowych. Zdjęcia sprzedawanych przedmiotów są też większe.
W całym serwisie Allegro.pl zmieniła się szata graficzna: elementy w ciemnoszarym kolorze zastąpiło białe tło.
Allegro.pl ma 15,5 mln zarejestrowanych użytkowników, z czego ok. 70 tys. to firmy, które jednak generują większość obrotów serwisu.
ja, wirtualnemedia.pl