Twitter coraz popularniejszy, ale nie dla marketingowców

Twitter coraz popularniejszy, ale nie dla marketingowców

Dodano:   /  Zmieniono: 
Twitter coraz popularniejszy, ale nie dla marketingowców (fot.twitter.com)
W listopadzie i grudniu 2012 serwis mikroblogowy Twitter odwiedziło po 1,7-1,8 mln internautów. To o ponad 500 tys. więcej niż rok wcześniej. Specjaliści od social media nie wierzą jednak w potencjał reklamowy portalu - podaje portal wirtualnemedia.pl.
Jesienią 2011 roku Twitter odwiedzało miesięcznie ok. 1,2 mln polskich użytkowników.

W ciągu ostatniego roku Twitter stał się najpopularniejszym portalem mikroblogowym w Polsce, wyprzedzając Pingera należącego do Grupy o2.

Rosnąca popularność Twittera nie oznacza też, że serwis stał się pożądanym miejscem do prowadzenia działań marketingowych. - Największe marki w Polsce mają na Twitterze kilka tysięcy śledzących. W kategoriach zasięgowych to wielkości, które po prostu nie robią wrażenia - ocenia Norbert Kilen strategy director agencji Think Kong.

ja, wirtualnemedia.pl