Pijemy więcej wina

Pijemy więcej wina

Dodano:   /  Zmieniono: 
fot. sxc 
Mimo kryzysu, rynek wina zanotował dynamiczny wzrost osiągając ponad 12 proc. przyrostu w ujęciu wartościowym w 2012 r. - ocenia Polska Rada Winiarstwa, tym razem na podstawie danych firmy Nielsen.
Kryzys sprawia, że Polacy niechętnie sięgają po wina drogie. Największy wzrost jest widoczny w kategorii cenowej 10 zł -15 zł. W segmencie powyżej 20 zł zaobserwowano spadek sprzedaży - informuje Polska Rada Winiarstwa, na podstawie danych CMR Retail Metria.

Zdaniem Polskiej Rady Winiarstwa, rynek wina w Polsce czeka ustawiczny rozwój jeszcze przez parę lat. - Kryzys, który puka do naszych drzwi, na razie powoduje bardziej mentalne skierowanie się klienta ku tańszym winom - mówi Konrad Działak, Dyrektor Marketingu Jantoń S.A. Sp. K., Członek PRW w rozmowie z serwisem Portalspozywczy.pl

 eb, portalspozywczy.pl