Cenowa wojna w handlu

Cenowa wojna w handlu

Dodano:   /  Zmieniono: 
Schodzenie z ceny musi następować kosztem, jakości. (fot. sxc.hu)Źródło:FreeImages.com
Gdzie najtaniej robić zakupy? Hipermarkety wypowiedziały wojnę cenową dyskontom. Teraz to one są liderami rankingów oceniających to, gdzie klienci mogą najtaniej zrobić codzienne sprawunki – zauważa Gazeta Prawna.

Hipermarkety mają swoje sposoby na tanie zakupy. Rozwijają tak zwane marki własne. Niemal codziennie obniżają cenę jakiegoś produktu z każdej kategorii. Takie promocje pomagają wygrać z dyskontami, w których ceny zazwyczaj są stałe.

- Cena gra pierwsze skrzypce. To musi mieć swoje konsekwencje – przyznaje Daniel Grzesiak, wiceprezes Zakładów Mięsnych Werbliński.

- Schodzenie z ceny musi następować kosztem, jakości. Marże producentów są zbyt niskie, by można było brać na siebie upusty, jakich oczekują markety – dodaje Grzegorz Polak, prezes zarządu Wytwórni Makaronu Domowego Pol-Mak.

jc, gazetaprawna.pl