1,8 miliona złotych kary dla Plusa. UOKiK: reklama wprowadzała w błąd

1,8 miliona złotych kary dla Plusa. UOKiK: reklama wprowadzała w błąd

Dodano:   /  Zmieniono: 
1,8 miliona złotych kary dla Plusa. UOKiK: reklama wprowadzała w błąd (fot. sxc.hu) Źródło: FreeImages.com
UOKiK nałożył grzywnę na operatora sieci Plus za kampanię reklamową pod hasłem "29 groszy za minutę do wszystkich". Karę potwierdził Sąd Ochrony Konkurencji i Konsumentów. W ocenie UOKiK reklama wprowadzała odbiorców w błąd - podaje portal wirtualnemedia.pl.
Kampania "29 gorszy za minutę do wszystkich" została zorganizowana w 2010 roku.

W ocenie UOKiK reklama wprowadzała w błąd, gdyż stawka 29 groszy za minutę dotyczyła każdego połączenia w obrębie MixPlusa jedynie, gdy użytkownik wykupi dodatkowy pakiet usług i wykorzysta limit minut w ramach tego pakietu.

Grzywna wynosi 1 859 067 zł. Orzeczenie UOKiK potwierdził Sąd Ochrony Konkurencji i Konsumentów. Polkomtel może się od niego odwołać do Sądu Apelacyjnego.

ja, wirtualnemedia.pl