Polskie sklepy i hurtownie rzucają wyzwanie zagranicznym koncernom

Polskie sklepy i hurtownie rzucają wyzwanie zagranicznym koncernom

(fot. sxc.hu) / Źródło: FreeImages.com
Jak informuje "Puls biznesu” polskie hurtownie spożywcze z Rzeszowa wspólnie z marketem z Poznania zamierzają rzucić wyzwanie zagranicznym markom na polskim rynku spożywczym.
W polskim handlu spożywczym największe obroty mają Portugalczycy, Brytyjczycy, Francuzi i Niemcy. Polscy handlowcy zaczynają jednak łączyć siły w walce z zagranicznymi konkurentami i szukają sposobu na odebranie klientów rywalom.

Hurtownie Bać-Pol oraz markety Piotr i Paweł powały do życia Grupę Handlową PL Plus, która wprowadza na rynek produkty marki "Lubię",

- Biorąc pod uwagę tempo rozwoju sieci sprzedających tę markę oraz naszą determinację, w perspektywie 3-4 lat realne wydaje się osiągniecie sprzedaży na poziomie kilkuset milionów złotych - mówi Leszek Bać, prezes Bać-Polu.

Puls Biznesu, ml

Czytaj także

 1
  • Lidli IP
    Nie wierze zeby to przeszlo jak juz to musza byc bardzo niskie ceny na produkty oferowane przez PLPlus czy Polacy wykupili ta siec Plus bo to siec Niemiecka Nie wierze zeby Wielkie Koncerny Spozywcze na to pozwolili odebrac swoich Klientow bo nowe Firmy sa za slabi Finansowo zeby to przeszlo