Resort chciał się promować. Eksperci: zmarnował 31 mln zł

Resort chciał się promować. Eksperci: zmarnował 31 mln zł

Dodano:   /  Zmieniono: 
(fot. sxc.hu)Źródło:FreeImages.com
"Rzeczpospolita" informuje, że resort edukacji wydał fortunę na kampanie promujące reformę sześciolatków.
Gazeta podkreśla, że ze wszystkich resortów MEN wydaje najwięcej kampanie informacyjne. Od 2008 r. do końca ubiegłego wydało na ten cel ponad 31 mln zł - najwięcej pieniędzy pochłonęły kampanie w latach 2010 i 2011, kiedy rząd zachęcał rodziców, by posyłali sześciolatki do szkół. na te kampanie resort wydał 23 mln zł.

W rozmowie z gazetą eksperci oceniają jednak, że MEN źle prowadzi medialna ofensywę. Uważają, że spoty MEN są banalne, pora emisji jest nietrafiona. Najłatwiej można było na nie trafić po północy i o 5-6 rano. Ich zdaniem miliony wydane na promocję sztandarowej reformy poszły na marne.

Rzeczpospolita