Wystarczy smartfon z dostępem do internetu. Otwieramy aplikację. Wpisujemy nazwę wykonawcy lub tytuł piosenki. Utworów możemy słuchać wszędzie tam, gdzie mamy dostęp do sieci. Proste? Serwisy streamingowe wypierają przenośne odtwarzacze muzyki, bo coraz więcej ludzi chce słuchać piosenek w telefonie. Usługa jest tańsza niż kupno płyty kompaktowej w sklepie. Wygodniejsza, bo aplikacja daje nam dostęp do tysięcy piosenek, a nie kilkunastu utworów zebranych na jednym CD. Szybsza, bo zamiast przekopywać się przez własną dyskografię, w kilka sekund wyszuka nam to, czego chcemy słuchać. Nic dziwnego, że na rynku robi się ciasno. Swoje serwisy uruchamiają najwięksi gracze, jak Google i Amazon. Do walki z nimi stanął też Polak. Piotr D. Kaczorowski chce powalczyć o rynek ze swoim Audyoo, polskim serwisem do strumieniowania muzyki.
POLSKIE NUTY Z NETU
Archiwalne wydania tygodnika Wprost dostępne są w specjalnej ofercie WPROST PREMIUM oraz we wszystkich e-kioskach i w aplikacjach mobilnych App Store i Google Play.