Spada sprzedaż Barbie. Dzieci wolą smartfony i tablety

Spada sprzedaż Barbie. Dzieci wolą smartfony i tablety

Dodano:   /  Zmieniono: 
Spada sprzedaż Barbie. Dzieci wolą smartfony i tablety (fot. sxc.hu) Źródło: FreeImages.com
W trzecim kwartale bieżącego roku sprzedaż lalek Barbie spadła aż o 21 proc. pociągając za sobą spadek zysku firmy Mattel o 22 proc.
Mimo, iż Barbie jest nadal największą i najbardziej rozpoznawalną marką lalek na świecie, sprzedaje się coraz słabiej.

Zysk firmy Mattel w II kw. w ujęciu rok do roku spadł z 422 miliardów dolarów do 321 miliardów dolarów.

Przemysł zabawkarski przeżywa trudne chwile z powodu rosnącego zainteresowania dzieci smartfonami i tabletami. Wyniki Mattela ratują świetnie sprzedające się lalki Monster High.

tvn24.pl