LOT podsumuje swoje nowe produkty

LOT podsumuje swoje nowe produkty

Dodano:   /  Zmieniono: 
Logo PLL LOT
Jak podaje Polskie Radio, LOT po tym jak wprowadził pakiet turystyczny i nowe pomysły na sprzedaż biletów, postanowił podsumować skuteczność swoich działań.
Z raportu wynika, że 10 tys. pasażerów (w okresie od czerwca do października 2014 r.) skorzystało z nowej klasy, jaką zaoferował PLL LOT, czyli Economy Plus. Taki standard oznacza, że w klasie ekonomicznej ma się do czynienia z klasą biznes.

Jak tłumaczył Michał Leman z LOT-u, ma być to sposób na przeciwdziałanie spadkowi liczby osób, które dotychczas korzystały z klasy biznes. Oprócz tego, LOT sprzedawał bilety Economy Simple, które są tańsze od normalnych, jednak w ich cenę nie wliczany jest np. bagaż.

Oferta LOT-u to element planu ratunkowego, który firma musiała wprowadzić - inaczej nie otrzymałaby wsparcia ze środków publicznych. Pieniądze rządowe przeznaczono głównie na utrzymanie płynności finansowej przewoźnika.

Polskie Radio