PMPG inwestuje w biznesowy kanał telewizyjny

PMPG inwestuje w biznesowy kanał telewizyjny

Dodano:   /  Zmieniono: 
Giełda Papierów Wartościowych (fot. Wprost)Źródło:Wprost
PMPG Polskie Media i prezes spółki Michał M. Lisiecki - to nowi inwestorzy biznesowego kanału inwestorzy.tv. Łącznie PMPG i Lisiecki objęli około15 proc. akcji w spółce wydającej kanał. Udziały jednak wzrosną po tym jak PMPG obejmie akcje nowej emisji spółki.

Po podpisaniu umowy inwestycyjnej PMPG Polskie Media stanie się wyłącznym brokerem reklam dla inwestorzy.tv oraz wesprze telewizję silną promocją we wszystkich kanałach mediowych.

- Zaangażowanie w inwestorzy.tv wynika z naszej strategii, która od dawna zakłada, że w portfolio grupy znajdzie się silne medium biznesowe, skierowane przede wszystkim do polskich przedsiębiorców, inwestorów, ludzi zainteresowanych gospodarką i prowadzących działalność w tym obszarze. Strategia PMPG zakłada również inwestycję w media elektroniczne, m.in. w telewizję internetową, stąd współpraca z inwestorzy.tv znakomicie wpisuje się w te plany. Tym bardziej, że po likwidacji TVN CNBC BIZNES nie ma w tej chwili polskiego kanału telewizyjnego skierowanego do odbiorcy biznesowego. Z drugiej strony tryb życia i funkcjonowania w biznesie rzadko pozwala na luksus śledzenia tradycyjnej telewizji, kanał internetowy jest znacznie bardziej adekwatny do potrzeb – podkreślił prezes PMPG Michał M. Lisiecki.

- Powitanie spółki PMPG Polskie Media SA w gronie akcjonariuszy inwestorzy.tv SA to dla nas radość i satysfakcja. Inwestorzy.tv to młody, prężnie rozwijający się kanał informacyjny, który wpisał się w niszę na rynku medialnym. Fakt, że spółka z siedemnastoletnim doświadczeniem na rynku medialnym obdarza nas zaufaniem i wstępuje do grona akcjonariuszy inwestorzy.tv SA, jest dla nas potwierdzeniem tego, że nasza strategia opiera się na dobrych założeniach. Jestem przekonany, że wspólne cele oraz synergia płynąca ze współpracy nowego, świeżego medium i doświadczonego gracza medialnego zaowocują rozwojem kanału, który stanie się największą platformą dostarczającą informacji i integrującą środowisko polskich inwestorów – ocenił Artur Błasik, prezes Zarządu inwestorzy.tv SA.  

inwestorzy.tv to projekt stworzony przez Telma Communications Agency i Stowarzyszenie Inwestorów Indywidualnych (SII). Telewizja wystartowała w maju 2015 r. jako kanał informacyjny. W ciągu pięciu  miesięcy kanał osiągnął oglądalność na poziomie około150 000 unikalnych widzów z dziennym przyrostem na poziomie około 2000 użytkowników. Nagrania inwestorzy.tv odbywają się w budynku Giełdy Papierów Wartościowych w Warszawie. Ekipa kanału jest również na wszystkich ważnych wydarzeniach branżowych w Polsce. Codziennie na kanale pojawiają się nowe treści, prezentowane w formatach: „Ze spółek”, „Debiuty giełdowe”, „Prezentacje wyników”, „Film tygodnia”, „Poza Parkietem” oraz najnowsze – „Komentarz tygodnia” autorstwa znanego ekonomisty i publicysty Pawła Cymcyka. W okresie od maja do listopada inwestorzy.tv patronowało m.in. Akademii Tworzenia Kapitału, VIII Europejskiemu Forum Gospodarczemu, Ogólnopolskiemu Badaniu Inwestorów, CEE Capital Markets Awards oraz III Konferencji Relacji Inwestorskich.

Dla PMPG, która wzmacnia swoją obecność w Internecie, internetowy kanał to również możliwość poszerzenia portfolio oferowanych usług o najbardziej dynamicznie rosnący segment reklamy online – reklamy wideo.

Inwestorzy.tv w sieci:

III Konferencja Relacje inwestorskie z inwestorami indywidualnymi wg najlepszych wzorców zachodnichWP Holding S.A., Jacek Świderski - Prezes Zarządu, #67 ZE SPÓŁEKPaweł Cymcyk, #5 KOMENTARZ TYGODNIA

III Konferencja Relacje inwestorskie z inwestorami indywidualnymi wg najlepszych wzorców zachodnichWP Holding S.A., Jacek Świderski - Prezes Zarządu, #67 ZE SPÓŁEK

III Konferencja Relacje inwestorskie z inwestorami indywidualnymi wg najlepszych wzorców zachodnich