MODIVO zachwyca innowacjami i markami premium
Artykuł sponsorowany

MODIVO zachwyca innowacjami i markami premium

Pierwszy sklep stacjonarny MODIVO
Pierwszy sklep stacjonarny MODIVO
Multibrandowy sklep online z modą premium MODIVO otworzył pierwszy sklep stacjonarny w Galerii Młociny w Warszawie. Formuła sklepu, która polega na zamawianiu ubrań przez tablet do przymierzalni, wynika z misji MODIVO, jaką jest dostarczanie mody w szybki i nowatorski sposób. Umożliwia dokonywanie zakupów online w sklepie offline. Dzięki temu klient otrzymuje dostęp do kilkudziesięciu tysięcy produktów od niemal 250 marek.

MODIVO to doskonały przykład „sklepu przyszłości”, który serwuje swoim klientom unikatowe połączenie sprzedaży online ze stacjonarną. W tym wyjątkowym miejscu nie znajdziemy rzędów wieszaków pełnych ubrań i nie będziemy musieli szukać odpowiedniego rozmiaru wśród sterty produktów. Rzeczy, które chcemy przymierzyć, wybieramy za pomocą… tabletu. W MODIVO jest aż 21 takich urządzeń – każde zamontowane tuż przy wygodnej kanapie.

Otrzymujemy specjalny kod oraz informację, w której przymierzalni czekają zamówione przez nas produkty. Na miejscu za pośrednictwem tabletu wybieramy ubrania, które chcemy zakupić, a które odłożyć. Cała odzież zostaje w pomieszczeniu, a my przy kasie – po opłaceniu zamówienia –odbieramy zapakowany już towar.

W salonie MODIVO do przeglądania produktów służą tablety

Sklep stara się także wyjść naprzeciw osobom, które nie do końca potrafią się odnaleźć wśród najnowszych rozwiązań technologicznych. Zespół sklepu wraz z concierge przeprowadzą klienta przez proces zakupów krok po kroku, a także doradzą podczas wyboru wymarzonej stylizacji.

To wszystko sprawia, że salon MODIVO nie przypomina znanych dotychczas sklepów z odzieżą. A doświadczenia zakupowe klienta wchodzą na wyższy poziom i są dowodem na to, że moda wraz z technologią tworzą duet idealny.

Marka dostrzegła dwie potrzeby. Po pierwsze, wielu klientów chce stworzyć w czasie zakupów total look, często zbudowany na produktach ulubionej marki lub kilku ulubionych marek. Chcą mieć możliwość dobierania najnowszych trendów i budowania kompletnych stylizacji. Po drugie - pragną wygody. A w MODIVO, w jednym miejscu znajdą kilkadziesiąt tysięcy produktów od niemal 250 marek premium. Są to m.in.: Versace Jeans Couture, Michael Kors, Liu Jo, DKNY, Twinset, Elisabetta Franchi, Calvin Klein, Ralph Lauren czy Emporio Armani. Ale to nie wszystko. Salon odzieżowy MODIVO ma sprawdzonych partnerów biznesowych i niezwykle szybki łańcuch dostaw. Stale rozwija portfolio marek – także o te własne, dostępne w MODIVO na wyłączność, jak np. Eva Longoria czy Rage Age.

Każdy klient może tu obcować z modą w zupełnie inny, nowatorski sposób.

Anna Mucha

Artykuł został opublikowany w 34/2020 wydaniu tygodnika Wprost.

Archiwalne wydania tygodnika Wprost dostępne są w specjalnej ofercie WPROST PREMIUM oraz we wszystkich e-kioskach i w aplikacjach mobilnych App StoreGoogle Play.