Google kontra Apple - wojna na tablety

Google kontra Apple - wojna na tablety

Dodano:   /  Zmieniono: 
Fot. Apple
Kiedy 27 stycznia Apple prezentował w San Francisco iPada, spece od marketingu firmy Google już mieli przygotowaną odpowiedź na rzucone wyzwanie. Big G (Duże G) ma być szybszy, lepszy, a może nawet tańszy.
Największą zaletą Big G ma być multitasking (wielozadaniowość), który tylko w ograniczonym zakresie oferuje tablet Apple. Jak zapowiada Google, nowy produkt umożliwi jednoczesne słuchanie muzyki, przeglądanie stron internetowych, ściąganie plików i obróbkę zdjęć. Co więcej, dla Big G nie będzie problemem równoległe obsługiwanie kilku aplikacji. Czyżby Google chciał stworzyć mikrokomputer zamknięty w tabletowej obudowie?

Sceptycy twierdzą, że projekt pozostanie na papierze. Tak wygórowane wymagania nie mogą zostać spełnione, jeżeli urządzenie ma mieć konkurencyjną wobec iPada cenę. Ten kosztuje dziś w USA 499 dolarów. Ponadto pomysł Google będzie potrzebował jeszcze sporo czasu, aby przejść do fazy produkcji.

PP
La Repubblica