„Panorama Polskiej Gospodarki”. Specjalne wydanie na Kongres 590

Partnerzy Sekcji:

AB Agencja Rozwoju Przemysłu Lotnisko Chopina w Warszawie PKN Orlen PERN PGE Polska Grupa Energetyczna Przedsiębiorstwo Państwowe Porty Lotnicze PZL Świdnik VIVE Textile Recycling VIVUS Finance Żabka

„Panorama Polskiej Gospodarki”. Specjalne wydanie na Kongres 590

Kongres 590
Kongres 590 / Źródło: Newspix.pl / MACIEJ GOCLON/FOTONES
Oddajemy w Państwa ręce kompleksową „Panoramę Polskiej Gospodarki” przygotowaną przez naszych redaktorów specjalnie na Kongres 590.

„Minęły już czasy, kiedy z nutką zazdrości zerkaliśmy na zagraniczne towary, wierząc, że są lepsze, trwalsze czy po prostu ładniejsze. Dziś to polskie firmy niejednokrotnie wyznaczają trendy a polscy przedsiębiorcy śmiało wkraczają na światowe rynki” – pisze w liście do uczestników Kongresu 590 premier Beata Szydło. Nowoczesne rozwiązania, mądre pomysły na promowanie Polski i polscy przedsiębiorcy, którzy śmiało mogą konkurować z zagranicznymi firmami – to wszystko staje się faktem, o czym przeczytać można w „Panoramie Polskiej Gospodarki”.

W specjalnym wydaniu m.in.:

  • Uwalnianie przedsiębiorców. Rok temu na Kongresie 590 w podrzeszowskiej Jasionce premier Mateusz Morawiecki ogłosił Konstytucję dla biznesu. W tym roku przedsiębiorcy będą mogli powiedzieć Morawieckiemu: sprawdzam.
  • Na dużą skalę – PWPW to dziś jedno z najnowocześniejszych przedsiębiorstw branży security printing w Europie. O tym, jakie wyzwania stoją przed spółką, mówi dr Jakub Skiba, prezes zarządu PWPW SA.
  • Niech moc będzie z nami – Rynek mocy ma dać impuls inwestycyjny polskim elektrowniom i sprawić, że będą bardziej ekologiczne. Pytanie tylko, ile to będzie kosztowało zwykłego Kowalskiego.
  • Auto na prąd dla każdego – Idea wymiany samochodów z napędem konwencjonalnym na auta elektryczne ma w Polsce coraz więcej zwolenników. Hamuje ją brak infrastruktury ładowania oraz realnie dostępnych samochodów.
  • Jak uwolnić potencjał Polaków –Polska stoi dziś u progu czwartej rewolucji przemysłowej. Czy to możliwe, że znak „Made in Poland” zobaczymy wkrótce na najbardziej innowacyjnych produktach?
  • Przepis na udane targi –To polscy przedsiębiorcy nadają kierunek naszym działaniom. Tym bardziej że Polska i Warszawa mają się czym pochwalić – mówi Tomasz Szypuła, prezes zarządu Ptak Warsaw Expo.
  • Punkty za pochodzenie – Polacy coraz chętniej kupują polskie produkty. Z badań socjologicznych wynika, że w ostatnich latach nad Wisłą kwitnie patriotyzm konsumencki.
  • Polski eksport rolnikiem stoi – Produkty rolnicze to polski hit eksportowy. Tylko w 2016 r. wyeksportowaliśmy towary z branży warte ponad 24 mld euro, czyli ponad 100 mld zł. A z roku na rok jest coraz lepiej.

Wszystko to w specjalnym wydaniu „Panorama Polskiej Gospodarki”, które udostępniamy naszym Czytelnikom.

Czytaj także

 0