„Panorama Polskiej Gospodarki”. Specjalne wydanie na Kongres 590
Patronat

„Panorama Polskiej Gospodarki”. Specjalne wydanie na Kongres 590

Kongres 590
Kongres 590 / Źródło: Newspix.pl / MACIEJ GOCLON/FOTONES
Oddajemy w Państwa ręce kompleksową „Panoramę Polskiej Gospodarki” przygotowaną przez naszych redaktorów specjalnie na Kongres 590.

„Minęły już czasy, kiedy z nutką zazdrości zerkaliśmy na zagraniczne towary, wierząc, że są lepsze, trwalsze czy po prostu ładniejsze. Dziś to polskie firmy niejednokrotnie wyznaczają trendy a polscy przedsiębiorcy śmiało wkraczają na światowe rynki” – pisze w liście do uczestników Kongresu 590 premier Beata Szydło. Nowoczesne rozwiązania, mądre pomysły na promowanie Polski i polscy przedsiębiorcy, którzy śmiało mogą konkurować z zagranicznymi firmami – to wszystko staje się faktem, o czym przeczytać można w „Panoramie Polskiej Gospodarki”.

W specjalnym wydaniu m.in.:

  • Uwalnianie przedsiębiorców. Rok temu na Kongresie 590 w podrzeszowskiej Jasionce premier Mateusz Morawiecki ogłosił Konstytucję dla biznesu. W tym roku przedsiębiorcy będą mogli powiedzieć Morawieckiemu: sprawdzam.
  • Na dużą skalę – PWPW to dziś jedno z najnowocześniejszych przedsiębiorstw branży security printing w Europie. O tym, jakie wyzwania stoją przed spółką, mówi dr Jakub Skiba, prezes zarządu PWPW SA.
  • Niech moc będzie z nami – Rynek mocy ma dać impuls inwestycyjny polskim elektrowniom i sprawić, że będą bardziej ekologiczne. Pytanie tylko, ile to będzie kosztowało zwykłego Kowalskiego.
  • Auto na prąd dla każdego – Idea wymiany samochodów z napędem konwencjonalnym na auta elektryczne ma w Polsce coraz więcej zwolenników. Hamuje ją brak infrastruktury ładowania oraz realnie dostępnych samochodów.
  • Jak uwolnić potencjał Polaków –Polska stoi dziś u progu czwartej rewolucji przemysłowej. Czy to możliwe, że znak „Made in Poland” zobaczymy wkrótce na najbardziej innowacyjnych produktach?
  • Przepis na udane targi –To polscy przedsiębiorcy nadają kierunek naszym działaniom. Tym bardziej że Polska i Warszawa mają się czym pochwalić – mówi Tomasz Szypuła, prezes zarządu Ptak Warsaw Expo.
  • Punkty za pochodzenie – Polacy coraz chętniej kupują polskie produkty. Z badań socjologicznych wynika, że w ostatnich latach nad Wisłą kwitnie patriotyzm konsumencki.
  • Polski eksport rolnikiem stoi – Produkty rolnicze to polski hit eksportowy. Tylko w 2016 r. wyeksportowaliśmy towary z branży warte ponad 24 mld euro, czyli ponad 100 mld zł. A z roku na rok jest coraz lepiej.

Wszystko to w specjalnym wydaniu „Panorama Polskiej Gospodarki”, które udostępniamy naszym Czytelnikom.

Czytaj także

 0