Najbardziej kosztowne dla Kancelarii są wydatki związane związane z zarządzaniem nieruchomościami i świadczeniem usług na rzecz KPRM - to ok. 15 mln złotych. Ponad 3,6 mln trafiło jako dotacja na realizację zadania publicznego "Pomoc osobom polskiego pochodzenia" na terenie Ukrainy (w Mariupolu).
Niewiele większe koszty wygenerowały wydatki na transport - ponad 4 mln zł. Wśród wydatków są oczywiście zamówienia badań opinii publicznej (TNS, GFK), obsługa konferencji prasowych z udziałem premier (92 tys. zł). Ta sama firma, która zajmuje się aranżacją wystąpień Beaty Szydło, odpowiada za wykonanie iluminacji frontu budynku KPRM - koszt to prawie 80 tys. zł.
53 tys. złotych to koszt wsparcia serwisów internetowych KPRM, a 27 tys. zł to wydatki na stronę beataszydlo.gov.pl. Z kolei na promocję programu Rodzina 500+ KPRM wydało 200 tys. zł. Firma Belvedere-Cafe Łazienki Królewskie, świadcząca usługi restauracyjno-cateringowe, zawarła umowę na 130 tys. zł.
Razem z tym podsumowaniem opublikowano umowy zawarte przez Kancelarię Premiera, gdy szefem rządu była Premier Ewa Kopacz. Wówczas w analogicznym okresie wydano 51 mln złotych - wśród najbardziej kosztownych umów znalazł się kontrakt na wydanie "Naszego elementarza", czyli podręcznika do drugiej klasy szkoły podstawowej.