Światowy „sukces” kampanii Ministerstwa Zdrowia. O spocie z królikami piszą największe zagraniczne media

Światowy „sukces” kampanii Ministerstwa Zdrowia. O spocie z królikami piszą największe zagraniczne media

Scena ze spotu reklamowego Ministerstwa Zdrowia
Scena ze spotu reklamowego Ministerstwa Zdrowia / Źródło: YouTube / /Amnet Group
Kontrowersjny spot Ministerstwa Zdrowia z królikami w roli głównej stał się sławny również poza granicami naszego kraju. O kampanii zachęcającej do prokreacji napisało wiele światowych mediów.

Galeria:
Screeny z zagranicznych mediów dotyczące polskiej kampanii

„Polska chce nakłonić obywateli do seksu w najdziwniejszy sposób na świecie” – pisze The Independent. „W Polsce, która jest krajem katolickim, postanowiono podejść od problemu małej liczny urodzeń w sposób zaskakujący. Wyprodukowano film edukacyjny w którym są króliki. Dużo królików” –dodaje „Times”. Depeszę poświęconą kampanii przygotowała również agencja Associated Press. Komunikat był cytowany przez „New York Times”, „Guardiana”, „Daily Mail”, Fox News, „Berliner Kurier”, „USA Today”, „India Times” a nawet chiński dziennik „South China Morning Post”. W większości artykułów dziennikarze nie kryli rozbawienia bądź oburzenia całą akcją. Przez kilka godzin tekst o kampanii znajdował się wśród najchętniej czytanych informacji w internetowym wydaniu „Guardiana”.

Kampania z królikami w roli głównej

Spot został przygotowany przez Ministerstwo Zdrowia w ramach Narodowego Programu Zdrowia na lata 2016-2020. Za jego produkcję było odpowiedzialne studio Propeller Film. Głównymi bohaterami filmiku uczyniono...króliki, które opowiadają o sposobach na posiadanie licznego potomstwa. Jeden z królików podkreśla, jak ważne jest zdrowe odżywianie, niekorzystanie z używek oraz prowadzenie aktywnego trybu życia. „Jeśli chcesz kiedyś zostać rodzicem, weź przykład z królików” – mówi narrator. Z informacji „Dziennika Gazety Prawnej” wynika, że całkowity koszt kampanii jest szacowany na blisko 2,7 miliona złotych. Oprócz filmiku, który ma się pojawić w stacjach telewizyjnych powstanie także reklama radiowa. Autorzy akcji twierdzą, że ich celem było pokazanie ludziom, że mają wpływ na swoją płodność.Minister Radziwiłł powiedział w rozmowie z dziennikarzami, że „nawet jeśli ten spot jest troszkę kontrowersyjny, to zwraca uwagę na to, co jest problemem dla Polski”.

Czytaj także

 6
  • Papież Franciszek powiedział wyraźnie że ludzie to nie króliki i wzorować sie na nich nie musza Ale nasi "katolicy" juz dawno słów Ojca Świętego nie szanuja mało oni nawet nauk Jezusa nie uważają za właściwe To już sekta
    •  
      Światowe media buhahahahahahaaaa...+ Putinowskie trolle jak towarzysze Janek Kubola i Jezus Maria są oburzeni albowiem obowiązek prokreacji jak każdy lewak dobrze wie został przekazany muzułmańskim osadnikom sprowadzanym przez pewną niemiecką wielbicielkę "wielkich czarnych ptaszków".Policyjne statystyki wskazują że muzułmanie pomimo oporu ubogacanych kobiet i dzieci,z tego obowiązku wywiązują się znakomicie .Stąd oburzenie czerwonego towarzystwa.Buuuhahahahahahahaahahahaaaaaa.......
      •  
        Tak bezwstydnie zachęcać do seksu? Pawłowicz widziała? Może się skusi, skoro PIS rekomenduje...
        • Treść została usunięta
          • Jak pislam się za cos zabiera to wychodzi wtopa i posmiewisko na swiat

            Czytaj także