Kultowy magazyn dla młodzieży po 26 latach znika z rynku

Kultowy magazyn dla młodzieży po 26 latach znika z rynku

Po 26 latach kultowy dwutygodnik dla młodzieży znika z rynku. W środę 27 grudnia ukazał się ostatni numer magazynu „Bravo”.

Z ustaleń wirtualnemedia.pl wynika, że głównym powodem zamknięcia „Bravo” są duże spadki sprzedaży pisma. Dyrektor public relations w Wydawnictwie Bauer Maciej Brzozowski w rozmowie z portalem przekazał, że „decyzja wydawcy związana jest z jednej strony ze zmianami preferencji i sposobu konsumpcji mediów grupy docelowej, a z drugiej strony ze strategią opartą na dywersyfikacji segmentu poprzez wprowadzanie tematycznie profilowanych magazynów („Tube News”) i wydań specjalnych („Bravo Sport poleca: Białoczerwoni!”)”.

Z kolei na łamach press.pl podano, że kilka osób otrzymało wypowiedzenia, reszta pozostanie w wydawnictwie i będzie pracować przy innych tytułach. Dwutygodnik „Bravo” w Polsce pojawił się po raz pierwszy w 1991 roku. We wrześniu br. średnia sprzedaż pisma „Bravo” wyniosła 11 622 egz. przy nakładzie 34 tys. egz. Co roku czasopismo rozdawało nagrody, tzw. Bravoory. Czytelnicy wybierali najlepszych i najpopularniejszych artystów w kilku kategoriach, m.in. piosenkarka i piosenkarz roku, gwiazda ekranu, hit ekranu czy afera roku.

A tak wygląda okładka ostatniego wydania magazynu Bravo, które ukazało się w środę 27 grudnia.

facebook

Źródło: wirtualnemedia.pl / press.pl