Popularny napój znika z oferty Coca-Coli. Na rynku pojawiła się nowa marka

Popularny napój znika z oferty Coca-Coli. Na rynku pojawiła się nowa marka

Napoje Fuzetea
Napoje Fuzetea Źródło:cocacola.com.pl
Popularny napój Nestea znika z oferty Coca-Coli – podaje serwis wirtualnemedia.pl. Polski oddział koncernu Coca-Cola rozpoczął kampanię reklamową, towarzyszącą wprowadzeniu na rynek nowej marki napojów herbacianych Fuzetea.

„Fuzetea to idealne połączenie delikatnego ekstraktu z herbaty, pysznego soku owocowego i odrobiny ziół lub kwiatów. Ta niezwykła fuzja tworzy wielowymiarowy smak herbaty, który pozwoli Ci na chwilę zapomnieć o wszystkim wokół” – czytamy w opisie produktu na stronie Coca-Coli.

Fuzetea jest dostępna w pięciu smakach: czarna herbata z cytryną i trawą cytrynową, czarna herbata z brzoskwinią i hibiskusem, zielona herbata z mango i rumiankiem, zielona herbata z cytrusami oraz zielona herbata z limonką i miętą.

Pojawieniu się nowego produktu w Polsce towarzyszy 5-sekundowy spot zatytułowany „Poznaj nowe napoje herbaciane Fuzetea”. Serwis wirtualnemdia.pl informuje, że napoje Fuztea zastąpiły markę Nestea, której dystrybucją koncern Coca-Cola zajmował się przez ostatnie lata. W Polsce licencję do Nestea przejął Hoop Polska.

Kolejna Coca-Cola znika z rynku

Pod koniec grudnia 2017 r. polski oddział koncernu Coca-Cola wycofał z rynku napój Coca-Cola Cherry. W zamian marka wprowadza nowy wariant z mniejszą zawartością cukru.

Wiśniowy wariant Coca-Coli został wprowadzony na polski rynek w 1996 roku. Jak informował serwis wirtualnemedia.pl, wycofanie Coca-Coli Cherry ma związek z modyfikacją oferty napojów w ramach europejskiego zobowiązania do obniżenia całkowitej zawartości cukru w produktach o 10 procent do 2020 roku.

Źródło: wirtualnemedia.pl / cocacola.com.pl