Globalna awaria Facebooka i Instagrama. Jakie problemy zgłaszają użytkownicy?

Globalna awaria Facebooka i Instagrama. Jakie problemy zgłaszają użytkownicy?

Facebook (zdj. ilustracyjne)
Facebook (zdj. ilustracyjne) / Źródło: Pixabay / cloudlynx
Doszło do globalnej awarii dwóch popularnych serwisów społecznościowych – Facebooka oraz Instagrama. Niektórzy użytkownicy nie mogą się zalogować, inni zgłaszają problemy z publikowaniem treści i administrowaniem fanpage'ami. „Mirror” podaje z kolei, że użytkownicy w Wielkiej Brytanii zgłaszają problemy z aplikacją WhatsApp.

Awaria aplikacji WhatsApp

Według DownDetector na WhatsAppie problemy zaczęły się około godziny 10:30 w czwartek i dotyczą użytkowników m.in. użytkowników w Wielkiej Brytanii, Francji, Austrii czy Hiszpanii. W Polsce na razie nie odnotowano problemów z tą aplikacją.

Awaria

W naszym kraju nie działają jednak niektóre funkcje oraz . Według strony downdetector.pl, problemy z tym pierwszym serwisem społecznościowym pojawiły się w czwartek 6 czerwca od około godziny 5:00. Kulminacja problemów wystąpiła około godziny 11:00. „Nie działa administrowanie fanpage... nie widać wiadomości, powiadomień, nie można umieszczać postów i komentarzy..”. – pisze jeden z internautów. „Nie jestem w stanie dodać jako strona żadnego postu oraz wejść w powiadomienia strony!” – napisała kolejna użytkowniczka.

Już w środę 5 czerwca administratorzy ekipa portalu opublikowała post o problemach ze stroną. „Zdajemy sobie sprawę, że niektórzy użytkownicy mają problemy z dostępem do rodziny aplikacji Facebook. Pracujemy nad rozwiązaniem problemu tak szybko, jak to możliwe” – napisali.

Awaria

Wydaje się, że najwięcej problemów jest z . Użytkownicy zgłaszają problemy już od środy 5 czerwca od godzin porannych. Najwięcej z nich skarży się na to, że nie pojawiają się u nich nowe treści. Inni mają problemy z zalogowaniem.

Czytaj także:
Ujawniono nieznane fakty o uczestnikach „Big Brothera”. „Miała dwie partnerki i zakochuje się w gejach”

Źródło: WPROST.pl

Czytaj także

 7
  •  
    Niestety wiele osób nie ma pojęcia o bezpieczeństwie. Ile to jest przypadków, gdy użytkownik nie wykonuje update systemu lub aplikacji.. a tym bardziej nie wie jak bardzo jest narażona na atak na Whatsappa czy inne komunikatory Zuckerberga.
    •  
      Nie jest możliwe, żeby aplikacja była darmowa i dbała o nasze bezpieczeństwo. Zawsze coś kosztem czegoś. Wolę zapłacić i mieć pewność, że moje dane nie są przetwarzane. Korzystam z UseCrypt Messenger i szczerze go polecam.
      •  
        Po ostatnich wyciekach już nigdy nie zaufam Whatsappowi. Znalazłam UseCrypt Messenger i ufam mu :D
        •  
          Używamy UseCrypt Messenger u mnie w firmie. Wszyscy korzystający chwalą go za przyjazny interfejs, a ja cieszę się, że moja firma nie jest narażona na atak.
          •  
            Najlepiej w ogóle usunąć Whatsapp'a i przerzucić się na bezpieczne aplikacje #bringingprivacyback