Reklamuj urlop

Reklamuj urlop

Dodano:   /  Zmieniono: 
Koniec sezonu urlopowego to początek fali roszczeń przeciwko organizatorom wypoczynku. „Wprost” podpowiada, jakie mamy szanse na odzyskanie pieniędzy za nieudane wakacje.

Kiedy w wakacje w wyniku upadłości biura Alfa Star za granicą utknęło ok. 1600 osób, wróciły dyskusje na temat wiarygodności polskich touroperatorów. Tym bardziej, że w tej branży nie jest to przypadek odosobniony. W rekordowym 2013 r. niewypłacalność ogłosiło aż dziesięć polskich touroperatorów, a odpowiedzialne za pomoc turystom urzędy marszałkowskie sprowadziły do kraju prawie 7 tys. poszkodowanych Polaków. Od tego czasu rynek częściowo się oczyścił z małych, gorzej przystosowanych do zachodzących na nim zmian pośredników. Do bankructw wciąż jednak dochodzi. Jeszcze częstsze są przypadki niedotrzymywania umów przez organizatorów wypoczynku. Na szczęście wobec tych nadużyć nie jesteśmy bezradni.

NA LODZIE W EGIPCIE

Więcej możesz przeczytać w 42/2015 wydaniu tygodnika Wprost.

Archiwalne wydania tygodnika Wprost dostępne są w specjalnej ofercie WPROST PREMIUM oraz we wszystkich e-kioskach i w aplikacjach mobilnych App StoreGoogle Play.