Gwiazdy dla ofiar huraganu Sandy. Wielki koncert w tv i sieci

Gwiazdy dla ofiar huraganu Sandy. Wielki koncert w tv i sieci

Dodano:   /  Zmieniono: 
Artyści, którzy wystąpią podczas Gali (mat. prasowe) 
Blisko 2 miliardy ludzi na całym świecie będzie mogło obejrzeć i wysłuchać wielkiego koncertu charytatywnego dla ofiar huraganu Sandy zatytułowanego "12.12.12". Wydarzenie, które zaplanowano na 12 grudnia 2012 roku w nowojorskim Madison Square Garden, uzyska szeroką dystrybucję, porównywalną do Super Bowl, rozdania Nagród Akademii Filmowej oraz Nagród Grammy. Gala "12.12.12" będzie nadawana w telewizji, radiu i Internecie.
Gwiazdami koncertu „12.12.12” będą m.in.: legendarny zespół The Rolling Stones, The Who, Paul McCartney, Bon Jovi, Eric Clapton, Dave Grohl, Billy Joel, Alicia Keys, Chris Martin, Bruce Springsteen & the E Street Band, Roger Waters, Eddie Vedder oraz Kanye West. Na długiej liście prezenterów znalazły się takie osobistości jak: Chelsea Clinton, modelka Karlie Kloss oraz cały szereg osób związanych ze światem filmu, teatru i telewizji: Steve Buscemi, Jessica Chastain, Sean Combs, Billy Crystal, Leo DiCaprio, Jimmy Falkon, Jake Gyllenhaal, Seth Meyers, Bobby Moynihan, Chris Rock, Adam Sandler, Susan Sarandon, Jon Stewart, Kristen Stewart, Quentin Tarantino oraz Brian Williams.

- Z dumą możemy stwierdzić, że dzięki współpracy wielu firm medialnych, pobijemy rekord wszech czasów pod względem zasięgu dystrybucji tego wydarzenia na całym świecie. Oznacza to, że prawie każdy człowiek na Ziemi z dostępem do telewizji, radia, smartfonu, tabletu, komputera czy innego urządzenia podłączonego do Internetu będzie mógł go obejrzeć – oświadczyli producenci gali James Dolan, John Sykes i Harvey Einstein.

Jak zapewniają organizatorzy, wszystkie dochody ze sprzedaży biletów i darowizn zostaną przekazane ofiarom huraganu Sandy poprzez Robin Hood Relief Fund (Fundusz Pomocy Robin Hooda), który zapewnia fundusze, materiały oraz porady lokalnym organizacjom, służącym rodzinom i osobom w regionach najbardziej dotkniętych przez huragan.

Koncert, wyprodukowany przez Chase, będzie dostępny w 114 milionach gospodarstw domowych w USA i ponad 400 milionów abonentów telewizyjnych w Ameryce Północnej i Południowej, Europie, Afryce, Azji i Australii. Zostanie nadany na żywo na kanale Sundance Channel w czwartek, 13 grudnia o godzinie 1:30 (czasu polskiego). Powtórka jest zaplanowana na piątek, 14 grudnia na godzinę 21:00. Gala będzie transmitowana także za pośrednictwem innych nadawców. Pełną listę kanałów i firm wspierających inicjatywę „12.12.12” publikujemy pod informacją.

Koncert będzie nadawany na żywo w największych internetowych serwisach wideo na świecie, w tym YouTube, AOL, Yahoo, Hulu i innych, które łącznie miesięcznie docierają do ponad 1,4 miliardów użytkowników na całym świecie. Ponadto koncern Clear Channel Media and Entertainment, przyciągający ponad 239 milionów słuchaczy i ponad 48 milionów unikalnych użytkowników cyfrowych miesięcznie, nada ten koncert na żywo w swoich 850 stacjach radiowych na terenie Stanów Zjednoczonych i na ich profilach na Facebooku, w cyfrowym radiu iHeartRadio, jak również na licznych stronach internetowych.

Amerykańskie firmy medialne wspierające koncert: A+E Networks, AMC Networks , Bloomberg, CBS Corp., Clear Channel Media and Entertainment, Discovery Communications, Disney, HBO, MSG Media, The National Basketball Association, NBC Universal , News Corporation, Scripps Networks, Showtime Networks Inc., Starz Entertainment i Viacom

Międzynarodowe firmy medialne wspierające koncert to: Fox International Channels, Sky Sony Pictures Television Networks, Time Warner, Viacom International Media Networks.

37 kanałów amerykańskich nadających koncert na żywo: AMC, AXS TV, bio.®, Bloomberg, Cooking Chanel, Destination America, Discovery Fit & Heath, Encore, EPIX, FEARnet, FX Movie Chanel, Fuse, G4, Hallmark Movie Chanel, HBO, HBO Latino, IFC,  ION Television, Lifetime Real Women, Live Well Network, Military History, MSG, MSG Plus,  mundoFox, NJTV, Palladia, Plum TV, SHOWTIME 2™, Smithsonian Chanel, Sundance Chanel, Thirteen, VH1 Classic, WealthTV, WE TV, WLIW, WLNY (Nowy Jork), WPSG (Filadelfia)            

Globalne kanały oraz dystrybutorzy wspierający koncert: A+E Networks (kanały należące do koncernu), American Forces Network, AXN, Belgacom (Belgia), Direct TV Brazil, Direct TV Latin America, Direct TV Pan Americana (Argentyna, Karaiby, Chile, Columbia, Ekwador, Peru, Portoryko, Wenezuela, Urugwaj), Fox International Channels (kanały należące do koncernu), GlobosatMultishow, MGM Latino (Ameryka Południowa), 37 MTV Channels
Numericable (Francja i Belgia) , RTL (Belgia), SGT JAMBOX (Polska), Sony Entertainment Television, SPIN, Sundance Channel Asia Sundance Channel Europe, Telehit-Televisa (Ameryka Południowa, Stany Zjednoczone, Europa), Telenet (Belgia), TruTV (Azja), VH1 Brasil, WE tv Asia, YES (Izrael)

Partnerzy cyfrowi: AMCtv.com, AOL, Clear Channel Media and Entertainment, Clear Channel Outdoor, CookingChannelTV.com, Crackle, EpixHD.com, EPIX app on Xbox 360, Roku, Facebook, Fuse.tv, Hulu, IFC.com, iHeartradio, MTV.com,   MySpace, OvationTV.com, SiriusXM, SundanceChannel.com, Vevo, VH1Classic.com, Yahoo, YouTube, WEtv.com, People.com, Time.com, InStyle.com, EW.com

em, mat. prasowe: