Pobiła najsławniejszego rapera na świecie. Sprzedaż wzrosła o 233 proc.

Pobiła najsławniejszego rapera na świecie. Sprzedaż wzrosła o 233 proc.

Dodano:   /  Zmieniono: 
Solange Knowles (fot. Google+) 
Nie po raz pierwszy okazuje się, że skandal się opłaca. Po bójce siostry Beoyncé z Jayem-Z sprzedaż muzyki Solange wzrosła o... 233 procent.
Według danych Nielsen SoundScan, o których powiadomił portal muzyczny HipHopDX, w ostatnim tygodniu kupiono blisko 2 tys. plików z muzyką Solange z różnych sklepów internetowych. Dla porównania wcześniej liczba ta sięgała zaledwie sześciuset. Jak widać, szum wokół piosenkarki spowodowany jej atakiem na jednego z najsławniejszych muzyków świata sprawił, że ludzie zainteresowali się dokonaniami młodej artystki.

5 maja, podczas afterparty po Gali Met, Solange rzuciła się z pięściami na Jaya-Z w windzie, podczas gdy jej siostra i małżonka rapera, Beyoncé, stała obok. Wszystko zarejestrowały kamery monitoringu, a materiał szybko wyciekł do Internetu przez portal TMZ. Bójka była szeroko komentowana, między innymi pod kątem przemocy domowej wobec mężczyzn (którzy stanowią 40 proc. ofiar tego rodzaju przemocy). W oficjalnym oświadczeniu wydanym dwa tygodnie po wydarzeniu Jay-Z i Solange podkreślili, że to był jedynie incydent, za który się przeprosili i nadal są „kochającą się rodziną”.

Solange zaczęła swoją karierę 13 lat temu, w 2001 roku. Do tej pory jednak pozostawała w cieniu starszej siostry, będąc znaną jedynie w bardziej alternatywnych kręgach – miała m.in. wystąpić na zeszłorocznym OFF Festivalu w Katowicach, ale koncert został w ostatnim momencie odwołany.

HipHopDX .com