Wicemarszałek nie kryje irytacji. Wszystko przez sejmowe szkolenie z savoir vivre'u

Wicemarszałek nie kryje irytacji. Wszystko przez sejmowe szkolenie z savoir vivre'u

Dodano:   /  Zmieniono: 38
Skarpetki i sandały
Skarpetki i sandały / Źródło: Fotolia / Mykola Komarovskyy
Kancelaria Sejmu zorganizowała pracownikom szkolenie pt. „Etykieta w urzędzie”. Wątpliwości, co do sensu jego przeprowadzenia, podniósł Stanisław Tyszka z Kukiz'15 i opublikował kilka fragmentów szkoleniowych z kursu. A można było się z niego dowiedzieć... jak wygląda „zadbana kobieta” i „zadbany mężczyzna”.

Poseł Kukiz'15, wicemarszałek Sejmu Stanisław Tyszka opublikował na Facebooku wpis, w którym opisał poniedziałkowe wydarzenia w Sejmie, a mianowicie – zorganizowane dla pracowników parlamentu Odpowiedzialna za organizację szkolenia była Kancelaria Sejmu.

, by owe szkolenie odbyć, a po powrocie podzielili się z nim informacjami, czego nauczyli się na kursie. „Szkoleniowcy z zewnętrznej firmy uczyli ich m.in. o tym, jak powinna wyglądać >>zadbana kobieta<< i >>zadbany mężczyzna<<, jeśli chodzi o perfumy, dłonie, paznokcie, włosy czy zarost” – pisze Tyszka. Polityk opisuje również, że poruszono tematy pierwszego i drugiego wrażenia czy też korzystania z telefonu podczas spotkań.

Dwa fragmenty materiałów szkoleniowych Tyszka opublikował na Facebooku: jeden dotyczy tatuaży w pracy oraz najczęściej popełnianych błędów przez pracowników. „” – relacjonuje poseł.

„Niepotrzebne wydatki”

W dalszej części wpisu wicemarszałek wyjaśnia, co najbardziej zbulwersowało go w szkoleniu. Zapytał Kancelarię Sejmu o koszty kursu –  Kancelarii.

"Każdy z nich stracił 4 godziny. Zakładając, że godzina pracy pracowników Kancelarii kosztuje podatników średnio około 37 złotych, do kosztów szkolenia dorzucić trzeba ok. 74 000 zł. Ponad 100 tysięcy złotych z pieniędzy podatników na szkolenia z savoir vivre" – kwituje poseł i pyta: "potraficie sobie wyobrazić, ile pieniędzy jest codziennie wydawane w całej administracji rządowej i samorządowej na podobne niepotrzebne wydatki?".

facebook

Źródło: WPROST.pl
 38

Czytaj także