Ma puszystą sierść i zarabia 320 tys. zł rocznie. Ten pies skradł serca internautów

Ma puszystą sierść i zarabia 320 tys. zł rocznie. Ten pies skradł serca internautów

Coconut
Coconut Źródło: Instagram / coconutricebear
Fakt, że na Instagramie można całkiem nieźle zarobić, nikogo już nie dziwi. Sytuacja, gdy za posty w mediach społecznościowych zarabia także zwierzę, jest mniej spotykana. Coconut udowadnia jednak, że odrobina uroku osobistego połączona z kreatywnością właściciela może przynieść wysokie dochody.

Coconut jest przedstawicielem rasy samojedów. Właścicielem czteroletniej, ważącej niemal 22 kilogramy suczki jest mieszkający w San Francisco Chuck Lai. To właśnie on prowadzi na  profil swojego pupila, który śledzi już ponad 360 tys. użytkowników. W rozmowie z serwisem San Francisco Gate Lai wyjaśnił, że Coconut jest „królową San Francisco”. Patrząc na kontrakty reklamowe podpisywane przez właściciela czworonoga, taki tytuł nie dziwi.

Pies reklamował już różne firmy, od tej produkującą szelki dla psów, po strony internetowe. Stawki są różne, ale zazwyczaj w branży płaci się 100 dolarów za lokowanie produktu na profilu obserwowanym przez 10 tys. użytkowników. Lai, który kupił swojego czworonożnego przyjaciela w Toronto, zapewne nie spodziewał się, że posiadanie uroczego psa przyniesie mu takie zyski. Mężczyzna racjonalnie gospodaruje jednak wizerunkiem Coconuta, udostępniając zazwyczaj dwa sponsorowane posty miesięcznie. Oznacza to, że rocznie jest w stanie zarobić około 84 tys. dolarów, czyli ponad 320 tys. złotych.

Czytaj też:
Po skończeniu liceum zamieszkała w busie. Swoim życiem chwali się w sieci

Galeria:
Pies Coconut
Źródło: sfgate.com