Jak zamówić taksówkę z przesłoną między kierowcą, a pasażerami?

Jak zamówić taksówkę z przesłoną między kierowcą, a pasażerami?

Przegroda ochronna
Przegroda ochronna Źródło: Carpol
Pierwsza korporacja taksówkarska wprowadza usługę, dzięki której jest gwarancja, że przyjedzie po nas samochód z przesłoną ochronną.

Platforma Free Now w związku z koronawirusem od marca wyposażyła blisko 3000 kierowców, czyli 80 proc. aktywnej obecnie floty, w transparentne przesłony, których celem jest dodatkowa ochrona i ograniczenie kontaktu kierowcy z pasażerem.

Teraz, w aplikacji pojawiła się opcja „Lite + Screen”, dzięki której można zamówić przejazd z przezroczystą przesłoną w aucie. Jednocześnie firma deklaruje, że będzie kontynuuowała proces wyposażania w nie wszystkich kierowców.

Przesłona w taksówce

Już ponad 80 proc. użytkowników Free Now przyznaje, że przesłona ochronna w aucie podczas przejazdu daje im poczucie bezpieczeństwa. Podobne wnioski wynikają z badania wśród kierowców platformy: 3/4 z nich ocenia przesłonę w aucie jako pozytywne rozwiązanie stanowiące dodatkową ochronę podczas pracy.

Pandemia koronawirusa zmieni sposób, w jaki mieszkańcy miast będą korzystać z usług transportowych. Standardem na rynku staną się zatem nowe rozwiązania, które zapewniają zarówno kierowcom, jak i pasażerom większe poczucie komfortu w kwestii ochrony przed wirusem. Firma zapytała użytkowników czy chcieliby mieć możliwość wyboru opcji przejazdu z przesłoną w aucie i aż 74 proc. z nich wyraziło taką potrzebę. Dlatego udostępniono opcję „Lite + Screen”, która gwarantuje, że przyjedzie pojazd z przesłoną. – Spodziewamy się zwiększenia ruchu pasażerów, w związku z otwarciem lokali gastronomicznych i usługowych, dlatego dalej pracujemy nad tym, by w kolejnych miesiącach wszyscy aktywni kierowcy byli wyposażeni w przesłony ochronne – mówi Krzysztof Urban, dyrektor zarządzający korporacją w Polsce.

Zamówienia w usłudze „Lite + Screen” wysyłane są tylko do kierowców, którzy w swoich autach mają zamontowane przesłony. Ich liczba z dnia na dzień wzrasta. Przesłony wykonane są z cienkiego, elastycznego i przezroczystego materiału. Kierowcy mają obowiązek regularnie dezynfekować przesłonę. Ceny w usłudze „Lite + Screen” są takie same jak w opcji Lite, czyli znane z góry. Usługa dostępna jest również dla użytkowników Konta Firmowego, czyli korzystających z przejazdów służbowo.

Czytaj też:
Teraz zakupy z Auchana przywiezie taksówkarz
Czytaj też:
Nowa rzeczywistość w Uberze. „Rzeczy będą wyglądały inaczej i dla pasażera i dla kierowcy”