Po rynkowej premierze 911 Turbo S do oferty dołącza nowa generacja 911 Turbo z nadwoziami Coupé oraz Cabriolet – jeszcze mocniejsza, jeszcze szybsza i jeszcze bardziej indywidualna.
Dzięki silnikowi o mocy 580 KM, czyli o 40 KM wyższej niż w poprzednikach, czas potrzebny na przyspieszenie do 100 km/h w przypadku obu wariantów mieści się poniżej magicznej granicy 3 sekund – trwa 2,8 s (o 0,2 sekundy krócej). Za sprawą 750 Nm maksymalnego momentu obrotowego (plus 40 Nm), teraz bez limitu czasowego funkcji overboost, szybkie sprinty odbywają się bardziej spontanicznie i bez wysiłku.
Przyspieszenie, moc oraz maksymalny moment obrotowy nowego 911 Turbo odpowiadają zatem poprzedniej generacji 911 Turbo S. Za przeniesienie napędu odpowiada 8-biegowa przekładnia PDK, skonfigurowana specjalnie dla wersji. Niezmieniona pozostała prędkość maksymalna, która wynosi 320 km/h. Po raz pierwszy 911 Turbo jest dostępne z opcjami takimi jak: pakiety sportowy i ograniczający masę własną, sportowe podwozie oraz sportowy układ wydechowy. W rezultacie klienci mogą skuteczniej dostosować wóz do indywidualnych upodobań.