Przebadali szkielet jednego z pierwszych Brytyjczyków. Okazało się, że mężczyzna był czarnoskóry

Przebadali szkielet jednego z pierwszych Brytyjczyków. Okazało się, że mężczyzna był czarnoskóry

Naukowcy, zdjęcie ilustracyjne
Naukowcy, zdjęcie ilustracyjne / Źródło: Fotolia
Na podstawie testów DNA tzw. Cheddar Mana naukowcy doszli do wniosku, że mężczyzna miał niebieskie oczy, czarne kręcone włosy i brązową skórę.

Jak donosi „The Guardian”, brytyjscy naukowcy wzięli pod lupę szkielet sprzed blisko 10 tys. lat. Są to najstarsze szczątki znalezione na terenie Wielkiej Brytanii. Początkowo uważano, że mężczyzna miał bladą skórę i jasne włosy. Badacze doszli do takiego wniosku, ponieważ szkielet pochodził z końca epoki lodowcowej. Wtedy to pierwsi osadnicy z kontynentalnej Europy przybywali do Brytanii. Wyniki badań genetycznych przyniosły jednak niespodziewany rezultat. Okazuje się, że mężczyzna miał niebieskie oczy, bardzo ciemną brązową karnację oraz czarne, kręcone włosy.

Odkrycie wskazuje, że geny jasnej skóry rozpowszechniły się w europejskiej populacji później, niż dotychczas sądzono. To dowód na to, że kolor skóry nie zawsze był wskaźnikiem przynależności geograficznej, tak jak to jest często postrzegane współcześnie. Badania genetyczne przeprowadzono po wywierceniu 2-milimetrowego otworu w znalezionej czaszce i wyciągnięciu kilku miligramów proszku kostnego. Dzięki temu badacze uzyskali pełny genom, który pozwolił im na odtworzenie wyglądu Cheddar Mana.

Czytaj także:
Odszyfrowano listy sprzed 500 lat. W nich informacja o Kolumbie

Czytaj także

• Lewactwo robi szum , poniewaz ma agende. W rzeczywistosci od wielu lat wiadomo jest, ze pierwotna populacja europejczykow - przedagrarne społeczeństwo myśliwsko-zbierackie - miało ciemną skórę. Skóra europejczyków pojaśniała dzięki wchłonięciu ich przez przybyłych z bliskiego wschodu rolników. Robienie z tego faktu sensacji, jakby to było odkrycie naukowe, ujawnia cele sorosowych mediów głównego ścieku - wmówienie populacji, że ludobójstwo białego człowieka nie jest niczym strasznym i nie powinni się obawiać faktu, że są jednymi z ostatnich pokoleń, a następne nie będą miały nic wspólnego z dzisiejszymi Europejczykami. Polacy! Nadchodzi czas kiedy trzeba będzie wziąć pochodnie do ręki , złapać tych, którzy szerzą nienawistną ideologię liberalizmu i torturami wymusić od nich odpowiedź, dlaczego organizują Holocaust na Europejczykach.
      • Dokładne badania wykazały, że przed przybyciem do Anglii wiele lat spędził w Calais.
        •
          Taaak, byl czarny I byl transwestyta I z kolega (rowniez czarnym) adoptowal biale dzieci z kontynentu. Ale zadnemu "naukowcowi" nie przyszlo do glowy ze to mogl byc niewolnik. No przeciez to niemozliwe zeby pierwsi brytyjczycy praktykowali niewolnictwo. Na takie wnioski z Badan nie moze byc przyzwolenia
          •
            Lewacki Guardian i wszystko jasne. Gazeta dla idiotów jak nasza wybiórcza i tak samo łże w żywe oczy. Niebieski pigment w oczach to mutacja która pojawiła się prawdopodobnie u jednego osobnika ok. 10 tyś lat temu. Wcześniej wszyscy na ziemi mieli oczy brązowe. Czasowo to te kłamstwo by się zgadzało problem tylko że pojawiło się u Indonezyjczyków którzy dopiero 3,5 tyś lat temu rozpoczęli wędrówki z siedzib na północ od Kaukazu. A kolor oczu jest dziedziczony. Co więcej wcześniej Europę zamieszkiwała ludność których resztkami potomkami są dzisiejsi już chyba tylko Baskowie może jeszcze Albańczycy. Negroidzi zamieszkiwali wtedy na południe od Sahary a ludność przedindoeuropejska o jasnej karnacji zamieszkiwała także całą północną Afrykę. W XVI wieku dopiero Oromowie zmienili kolor skóry Etiopczyków. Więc jakim cudem 10 tyś lat temu negroid o niebieskich oczach mógł pojawić się w Anglii. Jak można tak łgać w żywe oczy i to jeszcze niebieskie oczy. Ale u lewaków buraków to norma.