Legia będzie miała nowego, bogatszego sponsora

Legia będzie miała nowego, bogatszego sponsora

Dodano:   /  Zmieniono: 
Stadion Legii (fot. Adam Polak - legia.com)
Mistrzowie Polski długo nie będą płakali po zakończeniu współpracy z firmą Action, właścicielem marki ActiveJet. Według "Faktu" stołeczny klub podpisze nową, bardziej lukratywną umowę z zakładami bukmacherskimi Fortuna.
Dzięki nowej umowie "Wojskowi" zapewnią sobie wpływy do budżetu w wysokości nawet 10 mln zł rocznie.

Kontrakt będzie obowiązywał przez trzy lata i gwarantował klubowi co najmniej 5 mln zł za sezon. W przypadku zdobycia mistrzostwa Polski, Pucharu Polski i awansu do Ligi Mistrzów Legioniści otrzymają jednak drugie tyle. Dla porównania, firma Action, właściciel marki ActiveJet, płaciła Legii 3 mln zł rocznie.

Stołeczna drużyna negocjuje także kontrakt dotyczący nazwy stadionu, ponieważ czerwcu wygaśnie umowa z Pepsi. W grę wchodzi według "Faktu" sześć dużych międzynarodowym firm - m.in. McDonald's i T-Mobile.

pr, "Fakt"