Rusza „Weekend za pół ceny”. Muzea, wystawy i podróże za półdarmo

Rusza „Weekend za pół ceny”. Muzea, wystawy i podróże za półdarmo

Kraków
Kraków / Źródło: Unsplash / Jacek Dylag
22 listopada rozpoczyna się kolejna edycja akcji "Polska zobacz więcej - Weekend za pół ceny" organizowanej przez Polską Organizację Turystyczną. To okazja do zwiedzenia najciekawszych miejsc w Polsce za pół darmo.

Jak twierdzi Polska Organizacja Turystyczna kolejna edycja akcji „Polska zobacz więcej - Weekend za pół ceny” ma zachęcić Polaków i zagranicznych turystów do zwiedzania kraju, który ma do zaoferowania mnóstwo atrakcji. „W tej edycji po raz pierwszy akcja promowana jest na dziewięciu rynkach: białoruskim, czeskim, litewskim, niemieckim, norweskim, rosyjskim, słowackim, szwedzkim i ukraińskim. Ofertę dla turystów z zagranicy przygotowała blisko połowa partnerów” – czytamy w komunikacie.

– Bardzo się cieszę, że tak wielu przedsiębiorców z branży turystycznej postanowiło włączyć się w akcję „Polska zobacz więcej - Weekend za pół ceny”. Turystyka już teraz jest ważną gałęzią gospodarki, a jestem przekonana, że jej znaczenie może być jeszcze większe. Zachęcam wszystkich Polaków, by najbliższy weekend spędzili, podróżując i zwiedzając nasz piękny kraj – powiedziała minister rozwoju Jadwiga Emilewicz.

– Akcja została bardzo dobrze przyjęta przez Polaków, co widać po liczbie osób czekających na pierwszy dzień sprzedaży. Każdy chce skorzystać z jak najlepszych ofert. Z radością obserwujemy także dużą liczbę wejść na strony dedykowane rynkom zagranicznym. Wierzę, że ta pilotażowa edycja zakończy się sukcesem i akcja „Polska zobacz więcej - Weekend za pół ceny” zyska nowych fanów spoza naszego kraju –dodał prezes Polskiej Organizacji Turystycznej Robert Andrzejczyk.

Aby skorzystać ze zniżek, należy odnaleźć interesujące miejsce za pomocą mapy lub wyszukiwarki na stronie www.polskazobaczwiecej.pl i zapoznać się ze szczegółową ofertą partnerów. Sprzedaż potrwa do wyczerpania ofert.

Partnerem strategicznym akcji są Polskie Linie Lotnicze LOT, a PKS Polonus i PKP Intercity wspierają inicjatywę jako partnerzy promocyjni.

Czytaj także:
„Podróżowanie stało się łatwiejsze niż kiedykolwiek”. Google integruje dwie flagowe usługi

Opracował:
Źródło: Polska Organizacja Turystyczna

Czytaj także

 0