Nowy projekt Katarzyny Bosackiej. „Już w środę miałam pięć propozycji pracy”

Nowy projekt Katarzyny Bosackiej. „Już w środę miałam pięć propozycji pracy”

Katarzyna Bosacka
Katarzyna Bosacka Źródło: Newspix.pl / Stanisław Krzywy
Dziennikarka Katarzyna Bosacka poinformowała, że otworzy swój własny kanał w serwisie Youtube. Będzie on dotyczył zdrowej żywności.

Z ustaleń portalu Wirtualne Media wynika, że już wkrótce Katarzyna Bosacka otworzy swój własny kanał w serwisie Youtube. Profil o nazwie Eko Bosacka będzie poświęcony zdrowemu odżywianiu. – Na telewizji świat się na szczęście nie kończy. Już w środę miałam pięć propozycji nowej pracy, ale ostatecznie zdecydowałam, że w sierpniu uruchomię własny kanał na YouTube. Będę w nim opowiadała o prostym, ekologicznym życiu, zdrowej żywności itd. Będzie można też wchodzić w interakcje ze mną: zadawać pytania, na które odpowiem – wyjaśniła prezenterka.

Bosacka zwolniona z TVN

We wtorek 4 czerwca Katarzyna Bosacka została ze skutkiem natychmiastowym zwolniona. Stacja TVN Style, z którą była związana od wielu lat, rozwiązała umowę z prezenterką. Jak podaje portal Wirtualne Media, pod koniec maja Katarzyna Bosacka została ambasadorką ekologicznych marek OnlyBio i OnlyEco z portfolio firmy Laboratorium Naturella. Kontrakt podpisany przez prezenterkę będzie ważny przez trzy lata. Kierownictwo TVN Style nie udzieliło zgody na udostępnienie wizerunku na rzecz innej firmy, czego zakazywała umowa ze spółką.

„W związku z doniesieniami o zerwaniu ze mną współpracy przez TVN, oświadczam że, tak jak w każdym rozstaniu, przyczyny nigdy nie leżą tylko po jednej stronie. Ze względu na szacunek dla moich widzów oraz 13 lat pracy w TVN, powstrzymam się od dalszych komentarzy” – napisała prezenterka w oświadczeniu. Bosacka dodała, że „jest to pierwsza kampania, na którą się zdecydowała i robi to z pełnym przekonaniem, ponieważ wspiera dynamiczną i innowacyjną firmę polską i jej ekologiczne, bezpieczne i w 100 proc. biodegradowalne kosmetyki”. „Nie zaprzestanę pracy dziennikarza niezależnego, wspierającego konsumentów i edukację w świecie opanowanym przez wielkie koncerny. Dzisiejsze media dają wiele możliwości dialogu z widzami. Do zobaczenia w innym okienku” – podkreśliła.

Czytaj też:
Piotr Kraśko i Karolina Ferenstein-Kraśko zmienią imię swojej córce. Z jakiego powodu?

Źródło: Wirtualne Media