Słynna żona z reklamy sprzedaje teraz gin Ryana Reynoldsa. „Rower nie jest w zestawie”

Słynna żona z reklamy sprzedaje teraz gin Ryana Reynoldsa. „Rower nie jest w zestawie”

Reklama Peloton
Reklama Peloton / Źródło: YouTube
Jeden traci, drugi korzysta. Ryan Reynolds postanowił zatrudnić do reklamy ginu aktorkę, która wystąpiła w szeroko krytykowanej kampanii firmy Peloton.

Wszystko zaczęło się od świątecznej reklamy roweru stacjonarnego firmy Peloton. Monica Ruiz zagrała w niej żonę, której mąż podarował sprzęt do ćwiczeń. W kolejnych scenach widzimy, jak kobieta uwija się na rowerku, rejestrując swoje postępy. Po roku para wspólnie ogląda je na videoblogu. Reklama zatytułowana „Prezent, który się zwraca” wywołała oburzenie licznych internautów. W komentarzach nie brakowało opinii, że jest ona seksistowska, a mąż kontroluje żonę i manipuluje nią, domagając się utraty kilogramów. Jak podaje „The Guardian”, wpadka reklamowa mocno odbiła się na firmie, której wartość spadła o prawie 1,5 mld dolarów.

Na wpadce Pelotonu postanowił skorzystać hollywoodzki aktor Ryan Reynolds, właściciel Aviation American Gin. Gwiazdor zaangażował reklamową „żonę” do klipu promującego swój trunek. Na nagraniu widzimy kobietę w trakcie wyjścia na drinka z koleżankami. Postać grana przez Monicę Ruiz smutno patrzy w ekran, aż w końcu wyrywa się z letargu i zachwala gin, a koleżanki wznoszą toast za „nowe początki”. Ruiz wychyla swój kieliszek do dna, a przyjaciółka podsuwa jej kolejny. Na koniec słyszymy głos jednej z kobiet: „Tak przy okazji, świetnie wyglądasz”. Ryan Reynolds nie kryje się z tym, że w swojej reklamie nawiązuje do historii uciśnionej żony. Aktor puścił oko do internautów, wrzucając reklamę na Twittera z komentarzem: „Rower do ćwiczeń nie jest częścią zestawu”.

Gwiazdy i procenty

Ryan Reynolds nie jest jedyną gwiazdą, która zainwestowała w produkcję alkoholi. Zobaczcie, kto jeszcze wszedł w tę branżę.

1. Armand de Brignac od rapera Jay'a-Z – 1 280 zł
Dyrektor firmy, która produkuje Cristal Champagne zapytany został kiedyś przez dziennikarza, co sądzi o tym, że jego produkt pije raper Jay-Z i umieszcza jego nazwę w swoich tekstach. - Co możemy zrobić? Nie możemy zabronić ludziom jego zakupu - odpowiedział dyrektor. Jay'a-Z zbulwersowała ta wypowiedź i zamiast rapować o Cristalu postanowił w zainwestować w francuską markę szampanów Armand de Brignac, a ostatecznie ją przejął.

2. Dos Hombres Mezcal od Bryana Cranstona i Aarona Paula – 250 zł
Aktorzy znani z serialu "Breaking Bad" niedawno ogłosili premierę swojej marki. Według tego, co przekazali w mediach społecznościowych, wpadli na pomysł stworzenia wspólnego alkoholu w barze sushi w Nowym Jorku. Chcieli, aby i po serialu, została między nimi jakaś więź i coś ich wciąż łączyło.

3. Pursued By Bear Wine od Kyle Maclachlan – 240 zł
Firma jest prowadzona przez MacLachlana, znanego z serialu "Miasteczko Twin Peaks", wielbiciela winogron i win, we współpracy winiarniami Cellars w Walla Walla w Waszyngtonie. Na rynku od 2005 roku.

4. Absinthe Mansinthe od Marilyna Mansona – 210 zł
Kontrowersyjny artysta jest właścicielem marki produkującej absynt. Na etykiecie znajduje się jego autoportret wykonany akwarelami i zatytułowany "Kiedy się zestarzeję".

5. Heaven's Door Spirits od Boba Dylana – 200-320 zł
Laureat Nagrody Nobla wprowadził ostatnio na rynek serię whisky we współpracy z Markiem Bushalą - przedsiębiorcą stojącym za bourbonem Angel Envy, który został sprzedany do Bacardi za 125 milionów dolarów.

6. Haig Club Whisky od  Davida Beckhama – 190 zł
Firma Davida Beckhama istnieje na rynku od 2014 roku. Od tego czasu wprowadzono też tańszą wersję oryginalnego whisky, którą pić powinno się z coca-colą.

7. Casamigos Tequila od George'a Clooney'a – 180 zł
Clooney założył markę wraz ze swoimi dwoma przyjaciółmi - potentatem restauracyjnym Rande Gerberem oraz dyrektorem Discovery Land Company Mike'em Meldmanem. Casamigos został w 2017 roku sprzedany koncernowi Diageo, jednak cała trójka pozostaje związana z marką.

8. Villa One Tequila od Nicka Jonasa – 180 zł
Nick Jonas uruchomił markę wraz ze swoim przyjacielem projektantem mody Johnem Varvatosem. Zdradzili, że na pomysł ten wpadli podczas wakacji w Meksyku.

9. Virginia Black Whiskey od Drake'a – 160 zł
Wraz z byłym finansistą Brentem Hockingiem Drake wypuścił alkohol na rynek w czerwcu 2016 roku. Pomysł marki opierał się na "stylu, modzie i muzyce lat 70." oraz "życiu nocnym" w tamtych czasach.

10. Ciroc Vodka od P. Diddy'ego – 150 zł
Sean "Diddy" Combs zmienił zupełnie los wódki Ciroc. Kiedy nawiązał współpracę z marką pod koniec 2000 roku, była ona średniej marki alkoholem. Eksperci zwracają uwagę, że dzięki zdolnością marketingowym artysty, Ciroc w ciągu kilku lat podniósł się i jest obecnie na 2. miejscu w rankingach wódek premium.

11. Sauza 901 Tequila od Justina Timberlake'a – 130 zł
Timberlake nawiązał współpracę z Sauza Liquors, aby uruchomić własną linię tequili w 2014 roku.

12. Aviation Gin od Ryana Reynoldsa – 130 zł
Reynolds ogłosił, że nabył udziały Aviation Gin w ubiegłym roku. Opowiedział, że wszystko stało się po tym, jak po raz pierwszy spróbował ginu i stwierdził, że to "najlepszy trunek na świecie". - Postanowiłem więc w niego zainwestować - mówił w wywiadach.

13. Born and Bred Vodka od Channinga Tatuma – 120 zł
W celu tworzenia wódki aktor współpracuje z destylarnią Grand Teton.

14. Miraval Rosé od Angeliny Jolie i Brada Pitta – 95 zł
Para nabyła prawa do wina w Prowansji w 2008 roku za 40 mln euro. Mimo, że nie są już razem, wino wciąż jest produkowane i całkiem nieźle radzi sobie na rynku.

15. Barrymore Wines od Drew Barrymore – 85-110 zł
Barrymore nawiązał współpracę z winiarzem z Carmel Road, Krisem Kato, aby stworzyć Barrymore Wines. - Pasjonuję się winem - przyznaje Barrymore we wpisie na stronie internetowej marki. - Jest tak wiele do odkrycia i doświadczenia, a moje podróże pomagają mi to zrobić - dodaje.

Źródło: The Guardian

Czytaj także

 0