„Miejsce kobiety jest w kuchni”. Lara Gessler tłumaczy swój udział w reklamie drzwi

„Miejsce kobiety jest w kuchni”. Lara Gessler tłumaczy swój udział w reklamie drzwi

Lara Gessler
Lara Gessler / Źródło: Instagram / lara_gessler
„Miejsce kobiety jest w kuchni” – takie hasło ma jedna z reklam producenta drzwi, w której wystąpiła Lara Gessler. Billboard ten wzbudził duże kontrowersje. Influencerka postanowiła wytłumaczyć stojącą za nim ideę.

W rozmowie z portalem Plejada.pl Lara Gessler przyznaje, że reklama z założenia miała być kontrowersyjna. „Chodzi o to, że cokolwiek uchodzi za »babską« cechę czy domenę, to nie znaczy, że mamy się tego wyzbyć i robić tylko rzeczy, które nas stawiają w męskie spodnie. To, co uchodzi za kobiece cechy, to nie jest powód do wstydu, jeśli z głową się do tego podejdzie i to posiądzie. Tak samo faceci w kuchni nie powinni uchodzić za pantoflarzy. Żyjemy w czasach kiedy granice się zacierają, a to, co uchodziło, za typowo babskie może być tak samo pożądane, jak typowo męskie cechy” – stwierdziła.

Córka Magdy Gessler stwierdziła, że „wyrosła w męskim domu, ma samych braci i długo zajęło jej, żeby zrozumieć, że zajęcie się kuchnią to jej wolny wybór, który nie stygmatyzuje”. „Co więcej, gdybym się tego miała wstydzić, to by oznaczało, że poddałam się pewnej presji. Cieszę się, że tak się nie stało i teraz mogę ludzi uświadamiać przez jedzenie, uczyć ich i pokazywać ludziom z całego świata, jak wspaniałą mamy kulturę, również kulinarną” – stwierdziła.

Oprócz billboardu promowanego przez Larę Gessler, pojawiły się jeszcze dwa inne. Na jednym z nich znalazł się napis „Kobiety ciągle gadają i gadają” – w tym wypadku wystąpiła obok hasła dziennikarka muzyczna Gabi Drzewiecka. Trzecie hasło to „Kobiety są przewrażliwione na punkcie dzieci”. Napis ten pojawił się m.in. przed Instytutem Matki i Dziecka w Warszawie. Promowany jest on przez Magdalenę Różczkę.

Czytaj także:
Alan Andersz w osobistym wpisie o swoim wypadku. Pokazał wstrząsające zdjęcie

Galeria:
Lara Gessler na Instagramie
Źródło: Plejada.pl, Press.pl

Czytaj także

 2
  •  
    Wytłumaczenie niewiele pomoże tej kampanii, niesmak pozostanie na długo. Widziałam z żonką ostatnio reklamę również nakierowaną na kobiety, vitamini tymbark, to jest niebo a ziemia. Vitamini nie odwołuje się w tak kiepski sposób do stereotypów dotyczących płci, wręcz przeciwnie, reklama z nimi walczy, pokazując jak wyglądają wszystkie kobiety i mówiąc że każda jest wyjątkowa i ważna. Polecam obejrzeć ;-)
    • Rodzina oszustów podatkowych ....

      Czytaj także