Ad_ observatorek

246


Ostatnie komentarze

  •  
    Jaki jest cel rozmawiac w powaznej gazecie z niewiarygodnym, nieudolnym i skompromitowanym politykiem? No chyba, ze chodzi o okazje do msciwej narracji.
    •  
      Czy Sophia wyglosila ta opinie w imieniu szlachty, czy kalowcow?
      •  
        Czy Sophia wyglosila ta opinie w imieniu szlachty, czy kalowcow?
        •  
          To juz platfusarnia bedzie w komplecie? Ktory jeszcze partacz dolaczy do tonacej tratwy?
          •  
            To se lowicki bidocek nachapal.
            •  
              To se lowicki bidocek nachapal.
              •  
                Juz przeliczyl? A ile milionow zadowolila tym gestem?
                •  
                  Znowu opozycyjne bidulki sie uskarzaja? Zaraz zaprosza kumpli z europejskich partii do uzalania sie nad ich ciezkim losem i juz jest temat na tydzien w TVN.
                  •  
                    Maison & Partners nigdy sie nie myli, przeciez wszyscy to wiedza. Polowa nazwy firmy francuska a druga angielska, chyba dla zmylenia ludzi bioracych udzial w tych sadazach. W tlumaczeniu, to cos takiego jak po polsku ''Chatka i Wspolnicy''.
                    •  
                      Super jest ten system sadownictwa w Polsce za ktory placa Polacy, co najmniej 3 sady naczelne, Ktore panstwo moze sobie na to pozwolic? Bezprodukcyjne pajace w togach, albo w sutannach rzadza tym narodem. Jak nie zaborcy z zewnetrz, to ci z wewnetrz ciemieza ten kraj!!!
                      •  
                        Super jest ten system sadownictwa w Polsce za ktory placa Polacy, co najmniej 3 sady naczelne, Ktore panstwo moze sobie na to pozwolic? Bezprodukcyjne pajace w togach, albo w sutannach rzadza tym narodem. Jak nie zaborcy z zewnetrz, to ci z wewnetrz ciemieza ten kraj!!!
                        •  
                          Treść została usunięta
                          •  
                            Fajnie, ze wybrali wiekszego pajaca od Schetyny, bedzie wiecej smiechu z tej bandy nieudacznikow i kombinatorow.
                            •  
                              Fajnie, ze wybrali wiekszego pajaca od Schetyny, bedzie wiecej smiechu z tej bandy nieudacznikow i kombinatorow.
                              •  
                                Konstytucja, no a co na to Biblia?