Roman Klasa

19


Ostatnie komentarze

  •  
    Jestem pewien, ze pan prezydent Duda nie czuje sie obrazony slowami min. Ziobro. Jestem takze pewien, ze pan prezydent Duda bedac prawym czlowiekiem, wezmie sobie slowa min. Ziobro do serca,
    co innego z dawnym misiu - B A R A N E M z 21:42 ktory po logowaniu przemianowal sie na sabine harder :))))))))) ten to nie ma kregoslupa.
    •  
      Wszystko gra misiu - B A R A N I E z 22:37 i jest OK, bo ja ci misiu - B A R A N I E z 22:37 co sie przemianowales na niejaka sabine Harderr dalem minusa i wyszedl jeden minus. :))))))))
      •  
        Nie tyle wywiad min. Ziobry wprawia w zażenowanie, co postawa pana prezydenta Dudy.
        •  
          Masz racje Prokop z 10:49 mowiac, ze pani Ogorek to ladna kobieta. :-) Dodam tez, ze bardzo inteligentna.
          •  
            Totalna opozycja wieszczyla izolacje Polski na arenie miedzynarodowej, a tu prosze ! Do Warszawy zawital (przed podroza do Niemiec!) Donald Trump, a teraz (przed podroza do Niemiec!), para ksiazeca.
            •  
              Strzembosz cos miazdzyl ?? Przeciez jemu glos z gardla mial opory sie wydostac, stola sie musial trzymac, a sily intelektualnej na stare lata pod kopula pozostalo mu tyle co u komara. Wiec nie piszcie glupot o miazdzeniu czegokolwiek przez tego czlowieka. A Rzeplinski nie lepszy. :D
              •  
                Brawo Kukiz !
                •  
                  Jednym tchem pomstuje na rzad i mowi "Jareczku, nie masz dokąd uciec" by zaraz dodac, ze w Polsce brak demokracji. Wiec jak to, mozna w Polsce pomstowac na rzad i grozic ludziom ? Jesli tak, to znaczy ze w Polsce mamy demokracje i ten plaftusi placz nad jej brakiem, jest psu na bude !
                  •  
                    Polacy maja tak dosc i powyzej uszu formacje PO, PSL +Nowoczwsna, ze Prawo i Sprawiedliwosc bedzie rzadzic dlugo i szczesliwie.
                    •  
                      Frasyniuk popatrzyl w gwiazdy, zamieszal w kawowych fusach i stwierdzil, ze "w reformach nie ma nic, co by przyspieszyło pracę sądów”. No coz, dzisiejsza opozycja majac juz Bolka doczekala sie jeszcze Wrozbity.
                      •  
                        Kukiz jest zawsze z tymi ktorzy chca dobra Polski. A ze Prawo i Sprawiedliwosc chce dobra Polski a nie PO, Nowoczesna i PSL, to tym samym Kukiz jest naturalnym koalicjantem PiS.
                        Brawo Pawel !!
                        •  
                          Natychmiast przyjac spowrotem do pracy bo w tvp pod butem PO i PSL taki dziennikarz wcale nie bylby zawieszany !
                          •  
                            Ktos na tym Forum wyliczyl (szkoda, ze juz nie pamietam kto) ze za kazdym razem nalezy podawac liczbe 60 tys uczestnikow manify, chociazby w manifie uczestniczylo tylko 5 osobnikow. Motywowal to tym, ze 30 tys ludzi na manifach przeciwnikow PiS to ubecy pozbawieni wysokich emerytur, a reszta to ludzie PO, Nowoczesnej, PSL, Nadzwyczajnej Kasty Sedziowskiej z rodzinami, paru walnietych artystow, Michnik z Agora, paru idiotow z tutejszego Forum i grupka gapiow.
                            Wydaje mi sie, ze podawanie zawsze liczby 60 tys.jest faktycznie kapitalnym rozwiazaniem liczenia uczestnikow kazdej manify przeciwnej Prawu i Sprawiedliwosci.
                            •  
                              Nic takiego a nawet dobrze. Plastkowe butelki nie beda sie poniewierac na polskich przystankach.
                              •  
                                Mowa tego posla Prawa i Sprawiedliwosci ktory chce glosowac w zgodzie ze swym sumieniem, swiadczy o tym, ze w Polsce demokracja ma sie dobrze, a gadki idotow mowiacych o dyktaturze Kaczynskiego to brednie takie same jak brednie tego durnia ponizej z 14.25. na ktorego na Forach sie tylko szczy i nie zwraca uwagi.