Sebastian Babik

Sebastian Babik
17


Ostatnie komentarze

  •  
    Głosowanie można powtórzyć nawet 5 razy i za każdym razem powinno być takie samo ponieważ NIKT NIE ZMIENIA ZDANIA I POGLĄDÓW Z MINUTY NA MINUTE - zwykłe chamstwo i złośliwość
    •  
      STANOWISKA W RZĄDZIE, ZAKRES OBOWIĄZKÓW I PENSJE https://www.facebook.com/EarthAwarenessProject
      •  
        DZIESIĘĆ PRZYKAZAŃ DLA RZĄDU
        https://www.facebook.com/EarthAwarenessProject
        •  
          •  
            Bratak niech bierze alkesza - i do Grecji...
            •  
              Porwania nocne będą częstsze ? :)
              •  
                To co podkomisja zrobiła w dwa lata, to przeciętny internauta zrobił z neta w tydzień - za darmo.
                •  
                  Samolot uderzył w ziemię w pozycji odwróconej ! pod kątem zapewniającym miażdżenie, przez cienki dach kadłub został zmielony ! w błotnistej, wyboistej trawie jak na tarce. Gdyby lądował podwoziem na twardym gruncie na przykład asfalcie, rozłamał by się tylko na kilka części. Prawdopodobnie podkomisja powiedziała NIAR że lądował podwoziem, stąd prawidłowe wnioski ale nieprawdziwe !. Mam głęboki szacunek do NIAR, i wierzę, że ci ludzie nie dadzą sobie wpuścić wirusa - "bo to nie są żarty"
                  •  
                    Samolot uderzył w ziemię w pozycji odwróconej ! pod kątem zapewniającym miażdżenie, przez cienki dach kadłub został zmielony ! w błotnistej, wyboistej trawie jak na tarce. Gdyby lądował podwoziem na twardym gruncie na przykład asfalcie, rozłamał by się tylko na kilka części. Prawdopodobnie podkomisja powiedziała NIAR że lądował podwoziem, stąd prawidłowe wnioski ale nieprawdziwe !. Mam głęboki szacunek do NIAR, i wierzę, że ci ludzie nie dadzą sobie wpuścić wirusa - "bo to nie są żarty"
                    •  
                      Natychmiastową reakcją pilota powinno być, wyłączenie autopilota, ręczne przejście do lotu poziomego, ręczne zwiększenie ciągu z zapasem, dalej, czas na analizy, wnioski i decyzje. Z analizy stenogramu Flightradar https://www.flightradar24.com/49.86,19.5/7 tego lotu wynika, że za przepadnięcie cżęściowo odpowiedzialny jest automat i mocne oblodzenie z dużym wiatrem i gęstym śniegiem, potem opieszałość pilota i brak podstawowego doświadczenia, reagowania na proste zjawiska które według procedur muszą być ćwiczone i są znane. Zakładam że według procedur, skrzydła były odlodzone przed startem.
                      •  
                        Dostateczne odlodzenie skrzydeł, z byt duży kąt natarcia, automat silników, w rezultacie przeciągnięcie.
                        •  
                          ojej
                          •  
                            ojej
                            •  
                              •  
                                Jaki jest nacisk na centymetr kwadratowy przy wybuchu w samolocie ?
                                odpowiedź : taki, że kadłub został rozerwany a OKNA CAŁE !
                                PRAWDA WAS WYZWOLI https://www.facebook.com/EarthAwarenessProject/videos/466594490351425/